W FaZe Clan zainwestowano 40 milionów dolarów! Wszystko dzięki grupie celebrytów, sportowców i przedsiębiorców, którzy postawili na esport. Wśród osób, które zapisały się na emisję akcji są Pitbull, Swae Lee, Yo Gotti, Disco Fries, Offset oraz sportowcy Nyjah Huston, Meyers Leonard, Gregory van der Wiel czy Josh Hart.
W kwestiach marketingowych FaZe Clan nie ma sobie równych. Amerykańska marka ściąga coraz więcej uwagi ze strony znanych osób, nie tylko świata sportu, ale również showbiznesu. W celach promocji FaZe Clan podpisało już kontrakt z Manchesterem City, który promuje markę. Teraz dołączyła się do tego grupa złożona z celebrytów oraz sportowców, którzy indywidualnie chcą wesprzeć markę.
Takim działaniom sprzyja szereg czynników, które są związane z pandemią koronawirusa. Obecnie esport przeżywa swoją drugą młodość, zainteresowanie wirtualnymi rozgrywkami rośnie wprost proporcjonalnie do liczby widzów na platformach streamingowych. W turniejach online biorą udział nie tylko profesjonalni gracze wirtualni, ale również sportowcy oraz celebryci.
W FaZe Clan rozwój marketingowy działa prężnie od lat. Odpowiedzialny jest za to CEO - Lee Trink, który wywodzi się z branży rozrywkowej, a swoje doświadczenie zdobywał w wytwórni płytowej Capital Records.
Amerykańska marka nie zwalnia tempa. Mimo wspomnianej na 40 milionów dolarów inwestycji ze strony celebrytów, FaZe Clan podpisał kontrakt z ligą NFL. W ramach współpracy wypuszczono specjalną kolekcję ubrań z emblematami wszystkich 32 klubów występujących w National Football League. Współpraca promuje wirtualną zbiórkę pieniędzy na wirtualny projekt NFL Draft.