Bez wody nie ma życia – to truizm. Trzeba o tym nieustannie przypominać, bo przecież ludzkie ciało składa się w 80 proc. z wody. Cały czas ją tracimy, nawet wtedy, gdy odpoczywamy. Jak sprawić, by organizm był odpowiednio nawodniony? Trzeba pić i to pić mądrze. Wybieramy przede wszystkim wodę. Bywają jednak sytuacje, gdy sama woda nie wystarczy. Wtedy trzeba sięgnąć po wzbogacone o witaminy i minerały napoje izotoniczne. Nie tylko gaszą pragnienie, ale też dostarczają niezbędnych składników odżywczych, które tracimy, gdy np. pocimy się podczas zwiększonego wysiłku fizycznego. To ulubione napoje sportowców.
Iga Świątek właśnie wybrała. Została ambasadorką marki OSHEE, producenta napojów funkcjonalnych. Igi nikomu przedstawiać nie trzeba. To niekwestionowana królowa polskiego i światowego tenisa. Ma zaledwie 23 lata i wiele sportowych sukcesów na swoim koncie. Niedawno przywiozła brązowy medal z Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Wygrywała m.in. French Open, US Open czy turniej Rolanda Garrosa. Jest liderką prestiżowego WTA. Tenisistka trenuje od piątego roku życia. Ciężko pracuje i odnosi sukces za sukcesem. Jak mówi w wywiadach, gdy wychodzi na kort, stara się czerpać radość z tego, że po prostu gra. Wyliczono, że na korcie spędza ponad 300 dni w roku.
Iga Świątek swoją sportową postawą i sukcesami, które odnosi na światowych kortach, inspiruje wiele osób. Tak jak wszyscy sportowcy wie, jak ważne jest dbanie o swój organizm. A wychodzi to najlepiej, gdy robimy to w przyjemny sposób. Dlatego została ambasadorką marki OSHEE, producenta pysznego, musującego napoju witaminowego z minerałami i magnezem – OSHEE Sparkling. To nowa odsłona popularnych i bardzo cenionych napojów Vitamin Water. Orzeźwiający efekt "wow" dają tu musujące bąbelki. Tego po prostu jeszcze nie było.
Światową premierę OSHEE Sparkling zorganizowano na nowojorskim Times Square. Ten plac przy skrzyżowaniu Broadwayu z Seventh Avenue to ikona. Miejsce, które nigdy nie śpi, pulsuje energią wielkiego miasta. Słynie m.in. z umieszczonych tam ogromnych neonów i reklam świetlnych. Jeśli debiutować, to tylko tam. Szacuje się, że dziennie przez Times Square przechodzi ponad 300 tys. ludzi, co daje co najmniej 130 milionów przechodniów rocznie. To się nazywa publiczność.
Mamy więc trzy ikony – gwiazdę światowego tenisa Igę Świątek, magiczny Times Square i nową, musującą odsłonę kultowego już OSHEE Vitamin Water, czyli OSHEE Sparkling. Datę światowej premiery OSHEE Sparkling wybrano nieprzypadkowo. Tego samego dnia zmagania w wielkoszlemowym US OPEN rozpoczęła ambasadorka marki, czyli Iga Świątek.
OSHEE Sparkling to nowa, gazowana odsłona bardzo popularnych napojów OSHEE Vitamin Water. Bąbelki mają swoje wymagania, napój zamknięty jest więc w półlitrowych puszkach. To doskonałe, owocowe smaki i mnóstwo zaskakującego orzeźwienia. Bo nic tak nie pobudza energii, jak musujący napój. Można wybrać np. wersję słodzoną minimalną zawartością cukru lub bez żadnego dodatku substancji słodzących. Nie ma w nich sztucznych aromatów i konserwantów, jest za to wiele witamin, m.in. z grupy B oraz magnez.
OSHEE Sparkling zaskakuje i zaprasza do pysznej zabawy. To prostu idealny wybór dla tych, którzy pragną połączyć doskonały smak z troską o nawodnienie. OSHEE Sparkling to nowoczesność, innowacje, dbałość o zdrowie i sposób na osiąganie celów. Inspiracja płynie od mistrzyni Igi Świątek, która pokazuje, jak wygrywać w wielkim stylu. Zaskakująco pyszne i orzeźwiające OSHEE Sparkling to wyniki misji marki i wielu lat doskonalenia oraz wspieranych nauką poszukiwań.
Materiał promocyjny marki OSHEE.