Połącz silną strategię z precyzją, by osiągnąć sukces na szachownicy. Jakub Seemann i Bank Pekao S.A. zapraszają do wyjątkowego świata

Jakub Seemann, utytułowany mistrz szachowy juniorów, postanowił wraz z Bankiem Pekao S.A. przenieść swoją pasję do świata online, inspirując młodych ludzi do rozwijania umiejętności strategicznego myślenia poprzez grę w szachy. Dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy chce pokazać, jak ważne jest planowanie i podejmowanie świadomych decyzji. W ramach tej współpracy Jakub zachęca również do oszczędzania i mądrego gospodarowania swoimi finansami.

Szachy to jedna z najstarszych i najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Nazywane królewską grą, są nie tylko sportem umysłowym, ale także doskonałym przykładem tego, jak ważne jest planowanie i podejmowanie świadomych decyzji. Każdy ruch na szachownicy ma swoje konsekwencje, dlatego gracze muszą być nie tylko skoncentrowani, ale także przewidujący i kreatywni. To nie tylko sport, ale również doskonałe narzędzie do doskonalenia umiejętności myślenia analitycznego i strategicznego. Warto, więc poświęcić czas na naukę tej gry, aby lepiej zrozumieć, jak ważne jest dbanie o każdy ruch, zarówno na szachownicy, jak i w życiu. Często bowiem musimy podejmować decyzje, które będą miały wpływ na naszą przyszłość. Dlatego tak istotne jest planowanie i analiza sytuacji, zanim podejmiemy ostateczną decyzję. Tak jak w szachach, gdzie jedno złe posunięcie może przekreślić szanse na zwycięstwo, tak i w życiu każdy wybór może mieć długofalowe konsekwencje.

Jakub Seemann, mistrz świata juniorów w kategorii do 16. roku życia, przybliża fascynujące aspekty tej gry: od imponującej liczby możliwych kombinacji pierwszych ruchów (aż 319 miliardów!), po anegdoty o najkrótszych i najdłuższych partiach. Jakub podkreśla jednak, że w nowej kampanii Banku Pekao S.A. skupił się na krótszych, ale wymagających zagadkach, które każdy może spróbować rozwiązać.

Jak nie teraz, to kiedy zrobisz swój pierwszy ruch?

Kampania, która ruszyła 3 czerwca łączy tradycyjne wartości szachów z nowoczesnym i dynamicznym wizerunkiem banku. Pekao zachęca wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania, do zmierzenia się z szachowymi zagadkami opracowanymi przez samego mistrza na swoich profilach na Facebooku i Instagramie.

fot. Shutterstock

Hasło kampanii: Jak nie teraz, to kiedy zrobisz swój pierwszy ruch? ma wielowymiarowe znaczenie. Zachęca nie tylko do podjęcia wyzwań szachowych, ale również do rozpoczęcia pierwszych ważnych kroków w dorosłym życiu. Może to być założenie pierwszego konta w banku, rozpoczęcie oszczędzania czy planowanie większych zakupów. Bank Pekao pokazuje, że każdy ruch, zarówno na szachownicy, jak i w życiu, może być początkiem wspaniałej przygody.

To zabawa nie tylko dla mistrzów

Szachy to gra, która od wieków fascynuje ludzi na całym świecie. Choć wielu uważa ją za sport tylko dla asów matematyki i strategii, prawda jest taka, że są one dla każdego – nie tylko dla mistrzów. Nie trzeba być geniuszem, aby cieszyć się grą w szachy. Wystarczy chęć nauki i praktyka, aby odkryć, jakie to może być ekscytujące doświadczenie, jak również sposób na spędzenie wolnego czasu i wytchnienie od codziennych obowiązków.

Jak podkreśla Jorge Sanchez, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A. –

Zapał do działania, pasja i zaangażowanie, które przejawiają się w tworzeniu nieszablonowych rozwiązań, to wartości, które Bank Pekao S.A. aktywnie promuje. Niezmiennie inspirujemy młodych ludzi do "brania życia za rogi", wierząc, że młodość to najlepszy czas na doświadczanie nowych rzeczy i realizowanie swoich pasji. Gorąco zachęcam do podjęcia wyzwania szachowego z Jakubem Seemannem.

Materiały video z mistrzem szachowym są inspirowane popularnymi vlogami z YouTube, gdzie ekran często dzieli się na sceny z gry i samego vlogera. Świat e-sportu w połączeniu z klasycznymi szachami to pierwsza tego typu aktywacja w komunikacji podmiotów bankowych. To podejście podkreśla wizerunek Banku Pekao jako instytucji, która docenia digitalowe trendy i wspiera młodych w realizacji ich pasji.

Na profilach banku w mediach społecznościowych, na Facebooku i na Instagramie facebook.com/bankpekaosa i instagram.com/bankpekaosa, co tydzień będą pojawiać się nowe zagadki szachowe, opracowane i komentowane pod postami przez Seemanna. To doskonała okazja, aby rozwinąć swoje umiejętności strategicznego myślenia, taktyki i kalkulacji, a przede wszystkim zyskać cenne wskazówki od eksperta.

Dzięki zdrowym nawykom oszczędzania młodzi ludzie mogą budować swoją przyszłość i realizować swoje marzenia. Jakub Seemann oraz Bank Pekao S.A. wspólnie promują ideę odpowiedzialnego zarządzania zarówno finansami, jak i własnym życiem.

Materiał promocyjny marki Banku Pekao S.A.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.