Gamingowe igrzyska powracają. Sześciu popularnych streamerów wkracza do gry

W kwietniu rozpocznie się druga edycja Warka Planet of Gamers Cup - jedynego w swoim rodzaju widowiska gamingowego.

Na razie szczegóły dotyczące turnieju są owiane tajemnicą, ale wiemy, że kolejny raz nie zabraknie znanych streamerów, którzy w czterech różnych grach zawalczą o gamingową chwałę.

„Już nie mogę się doczekać"

W zeszłorocznej edycji zwycięzcą okazał się Mateusz "PAGO" Pągowski. Jest to streamer, którego szczególnie mogą kojarzyć fani Counter Strike'a. – Zeszłoroczny turniej przeszedł moje oczekiwania – wspomina Pago. – Ważna była nie tylko rywalizacja, ale także czas spędzony wspólnie. Nie zabrakło rozrywki, intrygujących rozmów oraz nawiązywania nowych znajomości. Już nie mogę się doczekać, aż po raz kolejny trafimy do świata Warki, aby zmierzyć się ze sobą w kilku grach i sam jestem niezwykle ciekaw ich tytułów – dodaje triumfator z 2021 roku.

Rozgrywki toczyć się będą w czterech grach, a do rywalizacji stanie sześciu influencerów. PAGO to doskonale znany wszystkim gracz Counter Strike’a, który jest jednym z członków składu Emeritos Banditos. Słynie nie tylko z poczucia humoru, ale też zabawnych transmisji IRL, w których dzieli się wydarzeniami ze swojego życia, np. przygotowuje się do egzaminu na prawo jazdy czy zwiedza Chorwację. Oprócz niego zobaczymy również Leha, którego możemy kojarzyć głównie z gier battle royale. Jego kariera w tym gatunku gier rozpoczęła się od gry H1Z1. Teraz często możemy go oglądać w turniejach Call of Duty: Warzone. Kolejnym influencerem jest Xayoo. Największy streamer w Polsce, którego powrót do streamowania przyciągnął przed ekrany w jednym momencie aż 185 tysięcy widzów. Nie zabraknie także innych popularnych twórców: Bruneci, która jest jedną z weteranek polskiego Twitcha, Tyris - prawdziwej ekspertki od gier FPS oraz Lacha, który poza grami jest również wielkim fanem piłki nożnej.

Młodzi pokochali to wydarzenie

To kolejne podejście Warki do świata gamingu. Marka piwa kojarzona do tej pory raczej z meczami piłki nożnej i towarzyskimi spotkaniami otworzyła się na młodszych, pełnoletnich odbiorców. Platforma Warka Planet of Gamers spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem gamerów i pozwoliła jej dotrzeć do 43% fanów gamingu, z czego aż do 50% z grupy 18-24. To bardzo ważne w kontekście dotarcia do nowych konsumentów i generacji Z.

– Nasze ubiegłoroczne aktywności spotkały się z dużym zainteresowaniem graczy, dlatego nie możemy zawieść ich oczekiwań – tłumaczy Marcin Drożyński – Senior Brand Manager Warki. – Chcemy, aby tegoroczny turniej był jeszcze bardziej ekscytujący i już nie możemy się doczekać ujawnienia kolejnych szczegółów. Przedsmak tych emocji można było poczuć w naszej strefie podczas IEM Katowice – dodaje Drożyński.

 

Spotkanie pełne zabawy

Warka Planet of Gamers Cup to nie tylko turniej gamingowy, ale także świetna zabawa. I to nie tylko dla widzów! Na streamerów czekają ciekawe wyzwania, wspólne aktywności i spotkania z ambasadorami marki. To wszystko w doskonałej atmosferze, która sprawia, że widzowie chcieliby przenieść się na miejsce wydarzenia i wziąć udział w zabawie razem ze swoimi ulubieńcami.

Warto dodać, że zeszłoroczna edycja Warka Planet of Gamers Cup pozytywnie wyróżniła się na tle innych wydarzeń gamingowych. Wszystko za sprawą gier, w które przyszło grać influencerom. Poza klasyczną grą esportową, jaką z pewnością jest Counter Strike, twórcy grali również w Ghostrunnera, Outriders i Mortal Kombat Ultimate XI. Wtedy najlepszy okazał się PAGO, który już nie raz pokazywał, że jest bardzo wszechstronnym graczem.

Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie na stronie https://www.planetofgamers.pl/.

Więcej o: