Sport.pl i Footroll łączą siły na YouTube!

Popularny youtuber Maciek "DissBlaster" Krawczyk, prowadzący piłkarski serwis i kanał Footroll, został głównym prowadzącym kanał Sport.pl na YouTube.

Najlepiej niech przedstawi się Wam sam. Obejrzyjcie i subskrybujcie nasz kanał - TUTAJ

 

To kolejne nasze wzmocnienie!

- YouTube to kolejny krok ekspansji Sport.pl w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Grupy Sport.pl. - Jesteśmy już liderem wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie. Teraz powierzamy nasz kanał na YouTube twórcy Footrolla, wierząc w jego świeże "jutuberskie" spojrzenie na sport.

Twórca "Footrolla" to kolejne wzmocnienie zespołu Sport.pl. W połowie marca dołączył Sebastian Staszewski z Polsat Sport, w lutym br. dołączył Kacper Sosnowski (wcześniej TVN24), a stałym współpracownikiem został analityk i trener piłkarski Andrzej Gomołysek. W lutym ambasadorką marki Sport.pl została też mistrzyni świata MMA Joanna Jędrzejczyk.

Maciek "DissBlaster" Krawczyk ma 31 lat i od 4 lat prowadzi na YouTube kanał "Footroll", który subskrybuje blisko 230 tys. osób, a co miesiąc do tego grona dołącza kolejne kilkanaście tysięcy widzów. Filmy na jego kanale co miesiąc notują kilka milionów wyświetleń. Można tam znaleźć codzienne komentarze, relacje z wyjazdów, nagrania z boisk, wywiady. Wszystko w oryginalnej formie, okraszonej dużo dawką humoru i prowokacji pod hasłem "Footroll - to tylko piłka nożna".

- To, co mnie przekonało, to grupa pozytywnych ludzi otwartych na propozycje i chętnych stworzyć coś nowego - mówi Maciek "DissBlaster" Krawczyk. - Mam zamiar wykorzystać wszystkie atuty oraz narzędzia, jakie posiada Sport.pl i użyć je na swój własny sposób. Nie ukrywam, że większość materiałów będzie dotyczyła piłki nożnej, ale nie będzie to jedyna tematyka poruszana na kanale. Formaty? Felietony, bajeczki z przymrużeniem oka, świetne wywiady i materiały tworzone przez ekipę Sport.pl. Zawsze jednak podkreślam, że sport nie jest tematem życia i śmierci, więc możecie być pewni, że w pierwszej kolejności postawię na to, by widz dobrze się bawił oglądając materiały i nie beznamiętnie przyjmował zawarte w nich informacje... bo czy to właśnie nie o emocje chodzi w sporcie?