Recepta na płaski brzuch

Brzuch jest chyba najczęściej maltretowaną częścią naszego ciała. Każda z nas chce mieć śliczny, płaski brzuszek, najchętniej z delikatnie zarysowanym kaloryferkiem (mężczyźni niech mają mocno zarysowany kaloryferek). Katujemy się więc dietami, robimy po 100 brzuszków dziennie, bo podobno po miesiącu już mają być widoczne rezultaty i wyrzekamy się węglowodanów (to akurat sprawdziłyśmy - niejedzenie chleba, makaronu, ryżu i cukru sprawia, że zaledwie po 3-4 dniach brzuch jest wyraźnie mniejszy!). Na płaski brzuch podobno świetne są też ćwiczenia Pilates, ale przyglądając się ostatnim wydarzeniom sportowym jesteśmy przekonane, że znalazłyśmy niezawodny i jedyny sposób na prawdziwie wymodelowany brzuszek.   

Po obejrzeniu dziesiątek zdjęć i relacji możemy bez obaw powiedzieć - na płaski brzuch najlepsza jest lekkoatletyka. Nie zauważyłyśmy ani jednej oponki, ani odrobiny zbędnego tłuszczu, nic. Zebrałyśmy więc galerię płaskich brzuchów w lekkoatletyce - same zobaczcie, czyż nie mamy racji?

Więcej o: