X Dni Marketingu Sportowego za nami

Przyszłość sponsoringu sportowego, marketing doświadczeń i rynek naming rights w Polsce, to tylko część tematów, które zostały poruszone podczas dni X Dni Marketingu Sportowego. Coroczna konferencja odbyła się na Stadionie Narodowym w Warszawie.

To jednocześnie pierwsze wydarzenie w nowoczesnym Centrum Konferencyjnym tego obiektu. Wśród uczestników imprezy znajdowali się przedstawiciele czołowych firm i klubów sportowych z Polski i Europy.

Oficjalnego otwarcia konferencji dokonał Piotr Matecki, prezes firmy SportWin, która jest organizatorem konferencji. Wśród prelegentów pierwszego zagranicznego dnia konferencji pojawili się jedni z najlepszych specjalistów na świecie m.in. William Fenton - Dyrektor Sponsorship Consulting oraz Kevin Jackson - Dyrektor George P. Johnson. Dodatkową atrakcją była pierwsza zapowiedź walki pomiędzy Andrzejem Gołotą a Riddickiem Bowe'em, ogłoszona podczas prezentacji Michaela Brilla - Regional Vice President SMG Europe.

Drugi dzień X DMS skupił się głównie na roli mediów w sporcie, sponsoringu sportowym oraz promocji miast i regionów poprzez sport. Akcentem podkreślającym 10-lecie DMS były jubileuszowe panele dyskusyjne, podczas których zaproszeni goście podsumowali dekadę rozwoju organizacyjnego sportu, dzieląc się także spostrzeżeniami na temat jego przyszłości i profesjonalizacji.

- Jesteśmy zadowoleni z poziomu merytorycznego wydarzenia, a przede wszystkim obecności tak znamienitych gości. Cenne były także panele dyskusyjne. Rozmawialiśmy często na bardzo trudne tematy takie jak finansowanie sportu ze środków publicznych oraz przez spółki Skarbu Państwa, problemy organizacyjne klubów czy badania sponsoringu - stwierdził Piotr Matecki, prezes zarządu Sportwin, organizator imprezy. - Byliśmy pierwszym podmiotem organizującym event w Centrum Konferencyjnym i chcemy podkreślić profesjonalne przygotowanie do tego typu wydarzeń Stadionu i pracowników Narodowego Centrum Sportu. Zagraniczni goście podkreślali, że poziom organizacyjny wydarzenia spełnia międzynarodowe standardy. - zapewnia Matecki.

W ramach X Dni Marketingu Sportowego odbyła się także VIII Gala Sportu i Biznesu. Marcin Gortat wyróżniony został w 2 kategoriach: Sportowy Wizerunek oraz Nowe Media w Sporcie za swoją oficjalną stronę internetową. Sportowym Przeżyciem Roku okazał się brązowy medal Polski na Mistrzostwach Europy w Siatkówce Mężczyzn. Statuetka DEMES w kategorii Osobowość Mediów trafiła do Włodzimierza Szaranowicza.

Więcej informacji na dms2012.pl ?

Więcej o:
Copyright © Agora SA