Nagrody Biznesu Sportowego przyznawane są od siedmiu lat jako wyróżnienia promujące rozwój rynku marketingu sportowego w Polsce. Justyna Kowalczyk zwyciężyła w dwóch kategoriach: Sportowy Wizerunek oraz Sportowe Przeżycie Roku, za które uznano wywalczenie przez polską biegaczkę trzech medali podczas Igrzysk Olimpijskich w Vancouver.
IX Dni Marketingu Sportowego. Pułapki prawne w umowach sponsoringowych
W innych kategoriach za Klub Sportowy 2010 roku uznano VIVE Targi Kielce, zaś wśród miast promujących się poprzez sportu zwyciężył natomiast Poznań. Specjalne wyróżnienie za wkład w rozwój polskiego sportu, a w szczególności ruchu olimpijskiego, przyznano Polskiemu Komitetowi Olimpijskiemu. Najlepszym Sponsorem Sportu uznano PKN Orlen. Nagrodę zagraniczną odebrała firma Castrol.
VII Gala Sportu i Biznesu odbyła się w ramach Dni Marketingu Sportowego, których IX edycja trwa w dniach 18-19 listopada w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Wśród uczestników imprezy znajdują się przedstawiciele czołowych firm i klubów sportowych z Polski i Europy.
IX Dni Marketingu Sportowego. Kluby i ligi przed finansową katastrofą
Pełna lista laureatów:
SPORTOWY WIZERUNEK
Justyna Kowalczyk
SPONSOR SPORTU
PKN Orlen
SPORT&BUSINESS
Dariusz Miłek
WYDARZENIE SPORTOWE
Mistrzostwa Świata w Kajakarstwie Poznań Malta 2010
Sport Dzieci i Młodzieży
Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich "Szukamy następców Mistrza"
SPORTOWY PROJEKT MEDIALNY
Relacja Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver 2010
Sport w Miastach i Regionach
Poznań
NOWE MEDIA W SPORCIE
Tomasz Zimoch "Moje 29 zdań", www2.polskieradio.pl/29
OSOBOWOŚĆ MEDIÓW
Tomasz Zimoch
KLUB SPORTOWY
KS Vive Targi Kielce
SPORTOWE PRZEŻYCIE ROKU
złoty, srebrny i brązowy medal Justyny Kowalczyk na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver 2010
DEMES HONOROWY
Polski Komitet Olimpijski
DEMES ZAGRANICZNY
Castrol