Dni Marketingu Sportowego po raz dziewiąty

Dni Marketingu Sportowego to największe spotkanie branży biznesu sportowego w Polsce i regionie. Od ośmiu lat gromadzą najważniejszych przedstawicieli świata sportu - kluby, związki, sponsorów a także przedstawicieli agencji marketingowych, public relations oraz mediów. W tej edycji grono prelegentów prezentuje się bardzo międzynarodowo. Jak co roku, patronem medialnym DMS jest portal Sport.pl oraz Gazeta Wyborcza
Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 18-19 listopada 2010 roku w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Gościem Specjalnym DMS2010 będzie Toby Hester, Head of Football w firmie Castrol. Toby Hester pracuje w branży sponsoringowej od 20 lat. W tym czasie zdobył doświadczenie pracując jako konsultant oraz pracownik agencji. Przez 11 lat pełnił rolę szefa sponsoringu w T-Mobile. Później kierował akcją sponsoringową firmy Castrol BP podczas Mistrzostwa Europy UEFA Euro 2008. Obecnie nadzoruje projekty piłkarskie Castrola, w tym UEFA Euro 2012. Jest członkiem zarządu European Sponsorship Association, największej w Europie organizacji skupiającej firmy i instytucje działające na rynku sponsoringu.

Grono prelegentów wzbogaca również Kelvin Jackson, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży EMEA w firmie Jack Morton Worldwide. Pracował nad rozwojem i wprowadzeniem kampanii zarówno ATL, jak i BTL dla światowych marek, takich jak: Budweiser, British Airways, Coors i Coca-Cola. Był zaangażowany w wiele najgłośniejszych kampanii ostatnich lat, w tym nagradzanych programów z zakresu marketingu szeptanego dla McDonald's, News International, Fosters, Wal-Mart i Frito Lay. Jako uznany i doświadczony mówca, Kevin regularnie zapraszany jest na międzynarodowe konferencji z zakresu marketingu i sponsoringu.

Wśród pozostałych gości znajdą się m.in.

Sergio Abate - Head of New Media, La Gazetta dello Sport

Richard Brinkman - Head of Sport, Kantar Media

Jez Jowett - Head of Digital and Social Media, Cake Group / Havas Sports & Entertainment

Kieron Kilbride - General Manager, Football League Interactive

Zagadnieniami aspektów prawnych ochrony marki sportowej zajmą się prawnicy z kancelarii Wardyński i Wspólnicy. Szczegółowe informacje odnośnie programu oraz prelegentów na stronie www.dms2010.pl »

Imprezą towarzyszącą DMS są targi wystawiennicze Sport Marketing EXPO 2010, które są doskonałą okazją do prezentacji swojej oferty wśród potencjalnych sponsorów oraz partnerów. Głównym celem organizacji EXPO, jest ułatwienie kontaktów biznesowych, dzięki którym branża marketingu sportowego może się szybciej i skuteczniej rozwijać. Ograniczona ilość stoisk oraz elitarne grono uczestników dają większe szanse na nawiązanie wartościowych kontaktów. Uczestnicy DMS mogą również wziąć udział w warsztatach, a także platformie One-on-One Meeting, stwarzającą okazje do bezpośredniej rozmowy z wybranymi uczestnikami wydarzenia.

18 listopada, w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się VII Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczone zostaną nagrody dla najbardziej wyróżniających się graczy na rynku biznesu sportowego.

Z każdym rokiem rośnie prestiż Nagród Biznesu Sportowego. Statuetki DEMES to szczególne wyróżnienie dla osób, organizacji, instytucji, które poprzez swoją działalność przyczyniają się w widoczny sposób do rozwoju polskiego sportu. Przy okazji 7. edycji wydarzenia zdecydowano się na otwarcie nowej kategorii - Nowe Media w Sporcie.

Misją Nagród Biznesu Sportowego jest wspieranie i docenianie skutecznych działań na rzecz sportu, dzięki którym rynek biznesu sportowego może trwale się rozwijać i dążyć do zachodnich standardów. To także doskonałe narzędzie promocji wszelkich nowinek i inicjatyw wśród działań w zakresie zarządzania sportem.

Specyficzną cechą i zaletą projektu jest fakt, iż każdy może proponować kandydatów do zwycięstwa za pośrednictwem formularza na stronie www.statuetkidemes.pl ». Dzięki temu można mieć pewność, iż żadna firma, organizacja czy osoba nie zostanie pominięta przy wyborze laureatów. Wstęp na Galę jest dodatkowo płatny.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w wydarzeniu, proszone są o rejestracje na stronie www.dms2010.pl >.