XI Dni Marketingu Sportowego rozpoczną się od podsumowania roku minionego, który często nazywany jest "rokiem Euro". Prelekcję na ten temat wygłosi Mariusz Kiepas, reprezentujący Coca-Colę podczas turnieju dyrektor generalny, który z bliska obserwował organizację imprezy, a w ramach konferencji podzieli się z uczestnikami swoimi refleksjami.
Nie zabraknie również reprezentacji z kraju, który gościł największe sportowe wydarzenie świata - igrzyska olimpijskie. Na XI Dni Marketingu Sportowego zawita Sally Hancock - światowej klasy ekspertka z dziedziny marketingu sportowego, która ostatnie lata poświęciła przygotowaniu i realizacji obfitującej w sukcesy strategii marketingowej dla brytyjskiego banku Lloyds TSB.
Dodatkowo XI Dni Marketingu Sportowego będą obfitowały w wystąpienia dotyczące zachowań podmiotów zaangażowanych w sponsoring oraz będą poświęcone zagadnieniu relacji z odbiorcami, czyli kibicami, którzy nierzadko decydują o wielkości odnoszonych sukcesów. Rola powyższych czynników i ich oddziaływanie w kontekście krótkiego oraz długiego horyzontu czasowego zostaną omówione przez Ruperta Pratta (agencja Generate Sponsorship) oraz Franka Leendersa (FIBA Media & Marketing Services).
Organizatorzy nie zapomnieli o sporcie dzieci i młodzieży, któremu poświęcone zostanie wystąpienie na temat szkółek sportowych i systemów szkolenia. Temat modny w ostatnim czasie, pokazujący, że na mistrzostwo należy pracować od najmłodszych lat.
To tylko część tematów, które zostaną poruszone w ramach XI Dni Marketingu Sportowego już 14-15 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Wszelkich dodatkowych informacji udziela organizator - firma Sportwin - mailowo oraz telefonicznie. Trwa ostatni tydzień rejestracji - serdecznie zapraszamy!