W roku organizacji UEFA Euro 2012? oraz Igrzysk Olimpijskich w Londynie przed wieloma przedsiębiorstwami otworzyła się szansa na promocję swoich usług i produktów poprzez sport.
Jak efektywnie prowadzić działania z zakresu marketingu sportowego oraz o najnowszych trendach opowiedzą uczestnicy konferencji zorganizowanej wspólnie przez Sport.pl oraz Ciszewski MSL Marketing Sportowy.
Serdecznie zapraszamy w czwartek, 15 listopada o godzinie 10:00 do siedziby Agora S.A. przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie prosimy o potwierdzenie obecności do 12 listopada na adres email: konferencje_internet@agora.pl
Marcin Gadziński - dyrektor strategii i rozwoju, Grupa Sport.pl
Odpowiada za rozwój Sport.pl na platformach cyfrowych. Od powstania w 2007 roku redaktor naczelny Sport.pl. W przeszłości dziennikarz Gazety Wyborczej, korespondent w Waszyngtonie. Ćwierkający: twitter.com/gadzinski
Tytuł prezentacji: 2012: Wygrani i przegrani w mediach sportowych
Zofia Bugajna - Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy
Menedżer z 10-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i zarządzaniu marką. Interesuje się również marketingiem sportowym
Pracę w Ciszewski MSL rozpoczęła w styczniu 2010 roku jako Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej CMS. Obecnie odpowiada jest za obszar Consumer i Sport Marketing. W trakcie pracy w agencji realizowała projekty zarówno dla dużych międzynarodowych marek, jak i lokalnych graczy. Portfolio realizowanych projektów z zakresu marketingu sportowego obejmuje: adidas Sport Performance (Mundial 2010), NIVEA IODA Mistrzostwa Europy w Klasie Optimist, 4F Sport Performance (Kolekcja Olimpijska 4F), Cisowianka (Grajmy w piłkę), Carlsberg UEFA Euro 2012. Wcześniej była kierownikiem Działu Komunikacji Marketingowej Gemius, gdzie nadzorowała działania w Polsce i 15 oddziałach zagranicznych spółki. Na jej doświadczenie składa się praca w agencjach sieciowych Euro RSCG Sensor i Edelman. Pierwsze kroki zawodowe stawiała jako dziennikarz w poznańskich redakcjach Radia Merkury oraz TVP3.
Ireneusz Kutyła - Dyrektor Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, studiów Psychologii Biznesu i Studiów MBA. W latach wcześniejszych Dyrektor Marketingu i Sprzedaży wydawnictwa Global Media, pracownik Polskiego Domu Maklerskiego (dział rynku wtórnego i pierwotnego). Dwukrotny mistrz Polski w windsurfingu.
Tytuł prezentacji: PKOL a Igrzyska Olimpijskie.
Mikołaj Piotrowski
Studiował na Wydziale Dziennikarstwa oraz na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Mówi biegle po angielsku. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w obszarze Public Relations. Zdobywał je opracowując, realizując i nadzorując strategie komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm reprezentujących między innymi takie branże, jak: paliwa i energetyka, motoryzacja, IT, CFM (Car Fleet Management), TSL (transport spedycja i logistyka), Consulting oraz lotnictwo.
Specjalizuje się także w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi oraz strategii działań antykryzysowych. W PL.2012 odpowiedzialny za koordynację realizacji strategii polityki informacyjnej w ramach procesu przygotowań Polski do UEFA EURO 2012 wśród mediów i interesariuszy, zarządzanie działaniami PA i PR oraz zarządzanie stroną internetową jako narzędziem PR.
Tytuł prezentacji: "Efekt Polski albo Efekt Barceloński. Czy Polsce udało się powiedzieć "Hello Europe" podczas Euro 2012?"
Kajetan Kajetanowicz - trzykrotny Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w latach 2010-2012.
Dwa razy z rzędu (w sezonach 2010 i 2011) odniósł zwycięstwo w Rajdzie Polski, czego nie udało się dokonać żadnemu Polakowi od 87 lat. Kajetan jest niepokonany w rajdach rozgrywanych na luźnych nawierzchniach od ponad dwóch sezonów. Aktualny Mistrz Polski jest jednym z nielicznych na świecie kierowców jeżdżących autem wywodzącym się z grupy N, który skutecznie nawiązuje walkę z kierowcami startującymi samochodami Super 2000.
Sezon 2012 należał do Kajetana Kajetanowicza i jego zespołu. Sześć wygranych w sezonie rajdów to kolejny rekord Kajetanowicza, bijący dotychczas najlepszy wynik - 5 zwycięstw - należący do Mariana Bublewicza, a następnie wyrównany przez Krzysztofa Hołowczyca. Kajetanowicz po raz trzeci z rzędu został Mistrzem Polski w klasyfikacji generalnej, triumfował także w klasie 2 RSMP oraz zdobył tytuł dla zespołu LOTOS Dynamic Rally Team w klasyfikacji sponsorskiej.
Tytuł prezentacji: "Marketing sportowy widziany oczami rajdowego mistrza Kajetana Kajetanowicza"
Mateusz Jaworowski - TGI Sales Director, Millward Brown SMG/KRC
Absolwent UW, doktorant Polskiej Akademii Nauk w Szkole Nauk Społecznych przy IFiS PAN w obszarze komunikacji kulturowej i społecznej, wieloletni wykładowca uniwersytecki z zakresu badań rynku i strategii komunikacji marketingowych.
Z branżą badawczą związany od połowy lat 90-tych ubiegłego wieku; w Millward Brown SMG/KRC od ponad dekady odpowiedzialny za client-service największego w Polsce syndykatowego badania konsumenckiego Target Group Index (TGI), zajmuje się także analizami wspierającymi komunikację i strategie marketingowe w ramach badań dedykowanych i ad hoc.
Tytuł prezentacji: "TGI Sport. Narzędzie Sport Level do wsparcia decyzji sponsoringowych w marketingu sportowych."
Wojciech Jankowski - Analytics & Operations Manager w Nice Polska Sp. z o.o.
Wojciech Jankowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie analiz rynkowych oraz doradztwa dla zarządu wysokiego szczebla. Doświadczenie zdobywał m.in. na specjalistycznym stanowisku w firmie doradczej KPMG. Autor licznych opracowań z zakresu marketingu sportowego oraz ekspert i komentator telewizyjny. Z zamiłowania pasjonat sportu żużlowego - czterokrotny medalista Mistrzostw Polski w rozgrywkach MDMP oraz MMPPK w latach 2011-2012 w charakterze kierownika drużyny.
Tytuł prezentacji: Pasja + wizja = sukces w marketingu sportowym; Sponsoring żużla w Nice Polska Sp. z o.o.
Grzegorz Filipek - Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST
Absolwent Politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Karierę zawodową rozpoczął jako dziennikarz prasowy. Następnie, pracując w administracji rządowej organizował wybory i kampanie polityczne.
Jako Dyrektor ds. Marketingu i Reklamy odpowiada za kreowanie wizerunku firmy OKNOPLAST, strategie marketingowe zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznych, zarządzanie budżetem reklamowym oraz planowanie działań promocyjnych. Oprócz tego nadzoruje badania konsumenckie i rynkowe, a także kieruje wewnętrzną i zewnętrzną politykę informacyjną firmy.
Tytuł prezentacji: "Sponsoring Interu Mediolan - budowanie polskiej marki na rynkach zagranicznych".
Michał Gradzik - Pentagon Research
- Kierownik projektów badawczych z obszaru efektywności sponsoringu sportowego oraz marketingu sportowego.
Temat prezentacji: W jaki sposób nowoczesne stadiony mogą na siebie zarabiać? Optymalne modele zarządzania arenami piłkarskimi.