Sport.pl i Ciszewski MSL MS zapraszają na konferencję dotyczącą marketingu sportowego

Redakcja Sport.pl oraz Ciszewski MSL Marketing Sportowy mają zaszczyt zaprosić na konferencję, podczas której dowiesz się wszystkiego na temat efektywnego marketingu sportowego.

W roku organizacji UEFA Euro 2012? oraz Igrzysk Olimpijskich w Londynie przed wieloma przedsiębiorstwami otworzyła się szansa na promocję swoich usług i produktów poprzez sport.

Jak efektywnie prowadzić działania z zakresu marketingu sportowego oraz o najnowszych trendach opowiedzą uczestnicy konferencji zorganizowanej wspólnie przez Sport.pl oraz Ciszewski MSL Marketing Sportowy.

Serdecznie zapraszamy w czwartek, 15 listopada o godzinie 10:00 do siedziby Agora S.A. przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie prosimy o potwierdzenie obecności do 12 listopada na adres email: konferencje_internet@agora.pl

W konferencji, którą poprowadzi redaktor Sport.pl Michał Pol, wezmą udział:

Marcin Gadziński - dyrektor strategii i rozwoju, Grupa Sport.pl

Odpowiada za rozwój Sport.pl na platformach cyfrowych. Od powstania w 2007 roku redaktor naczelny Sport.pl. W przeszłości dziennikarz Gazety Wyborczej, korespondent w Waszyngtonie. Ćwierkający: twitter.com/gadzinski

Tytuł prezentacji: 2012: Wygrani i przegrani w mediach sportowych

Zofia Bugajna - Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy

Menedżer z 10-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i zarządzaniu marką. Interesuje się również marketingiem sportowym

Pracę w Ciszewski MSL rozpoczęła w styczniu 2010 roku jako Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej CMS. Obecnie odpowiada jest za obszar Consumer i Sport Marketing. W trakcie pracy w agencji realizowała projekty zarówno dla dużych międzynarodowych marek, jak i lokalnych graczy. Portfolio realizowanych projektów z zakresu marketingu sportowego obejmuje: adidas Sport Performance (Mundial 2010), NIVEA IODA Mistrzostwa Europy w Klasie Optimist, 4F Sport Performance (Kolekcja Olimpijska 4F), Cisowianka (Grajmy w piłkę), Carlsberg UEFA Euro 2012. Wcześniej była kierownikiem Działu Komunikacji Marketingowej Gemius, gdzie nadzorowała działania w Polsce i 15 oddziałach zagranicznych spółki. Na jej doświadczenie składa się praca w agencjach sieciowych Euro RSCG Sensor i Edelman. Pierwsze kroki zawodowe stawiała jako dziennikarz w poznańskich redakcjach Radia Merkury oraz TVP3.

Ireneusz Kutyła - Dyrektor Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, studiów Psychologii Biznesu i Studiów MBA. W latach wcześniejszych Dyrektor Marketingu i Sprzedaży wydawnictwa Global Media, pracownik Polskiego Domu Maklerskiego (dział rynku wtórnego i pierwotnego). Dwukrotny mistrz Polski w windsurfingu.

Tytuł prezentacji: PKOL a Igrzyska Olimpijskie.

Mikołaj Piotrowski

Studiował na Wydziale Dziennikarstwa oraz na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Mówi biegle po angielsku. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w obszarze Public Relations. Zdobywał je opracowując, realizując i nadzorując strategie komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm reprezentujących między innymi takie branże, jak: paliwa i energetyka, motoryzacja, IT, CFM (Car Fleet Management), TSL (transport spedycja i logistyka), Consulting oraz lotnictwo.

Specjalizuje się także w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi oraz strategii działań antykryzysowych. W PL.2012 odpowiedzialny za koordynację realizacji strategii polityki informacyjnej w ramach procesu przygotowań Polski do UEFA EURO 2012 wśród mediów i interesariuszy, zarządzanie działaniami PA i PR oraz zarządzanie stroną internetową jako narzędziem PR.

Tytuł prezentacji: "Efekt Polski albo Efekt Barceloński. Czy Polsce udało się powiedzieć "Hello Europe" podczas Euro 2012?"

Kajetan Kajetanowicz - trzykrotny Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w latach 2010-2012.

Dwa razy z rzędu (w sezonach 2010 i 2011) odniósł zwycięstwo w Rajdzie Polski, czego nie udało się dokonać żadnemu Polakowi od 87 lat. Kajetan jest niepokonany w rajdach rozgrywanych na luźnych nawierzchniach od ponad dwóch sezonów. Aktualny Mistrz Polski jest jednym z nielicznych na świecie kierowców jeżdżących autem wywodzącym się z grupy N, który skutecznie nawiązuje walkę z kierowcami startującymi samochodami Super 2000.

Sezon 2012 należał do Kajetana Kajetanowicza i jego zespołu. Sześć wygranych w sezonie rajdów to kolejny rekord Kajetanowicza, bijący dotychczas najlepszy wynik - 5 zwycięstw - należący do Mariana Bublewicza, a następnie wyrównany przez Krzysztofa Hołowczyca. Kajetanowicz po raz trzeci z rzędu został Mistrzem Polski w klasyfikacji generalnej, triumfował także w klasie 2 RSMP oraz zdobył tytuł dla zespołu LOTOS Dynamic Rally Team w klasyfikacji sponsorskiej.

Tytuł prezentacji: "Marketing sportowy widziany oczami rajdowego mistrza Kajetana Kajetanowicza"

Mateusz Jaworowski - TGI Sales Director, Millward Brown SMG/KRC

Absolwent UW, doktorant Polskiej Akademii Nauk w Szkole Nauk Społecznych przy IFiS PAN w obszarze komunikacji kulturowej i społecznej, wieloletni wykładowca uniwersytecki z zakresu badań rynku i strategii komunikacji marketingowych.

Z branżą badawczą związany od połowy lat 90-tych ubiegłego wieku; w Millward Brown SMG/KRC od ponad dekady odpowiedzialny za client-service największego w Polsce syndykatowego badania konsumenckiego Target Group Index (TGI), zajmuje się także analizami wspierającymi komunikację i strategie marketingowe w ramach badań dedykowanych i ad hoc.

Tytuł prezentacji: "TGI Sport. Narzędzie Sport Level do wsparcia decyzji sponsoringowych w marketingu sportowych."

Wojciech Jankowski - Analytics & Operations Manager w Nice Polska Sp. z o.o.

Wojciech Jankowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie analiz rynkowych oraz doradztwa dla zarządu wysokiego szczebla. Doświadczenie zdobywał m.in. na specjalistycznym stanowisku w firmie doradczej KPMG. Autor licznych opracowań z zakresu marketingu sportowego oraz ekspert i komentator telewizyjny. Z zamiłowania pasjonat sportu żużlowego - czterokrotny medalista Mistrzostw Polski w rozgrywkach MDMP oraz MMPPK w latach 2011-2012 w charakterze kierownika drużyny.

Tytuł prezentacji: Pasja + wizja = sukces w marketingu sportowym; Sponsoring żużla w Nice Polska Sp. z o.o.

Grzegorz Filipek - Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST

Absolwent Politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Karierę zawodową rozpoczął jako dziennikarz prasowy. Następnie, pracując w administracji rządowej organizował wybory i kampanie polityczne.

Jako Dyrektor ds. Marketingu i Reklamy odpowiada za kreowanie wizerunku firmy OKNOPLAST, strategie marketingowe zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznych, zarządzanie budżetem reklamowym oraz planowanie działań promocyjnych. Oprócz tego nadzoruje badania konsumenckie i rynkowe, a także kieruje wewnętrzną i zewnętrzną politykę informacyjną firmy.

Tytuł prezentacji: "Sponsoring Interu Mediolan - budowanie polskiej marki na rynkach zagranicznych".

Michał Gradzik - Pentagon Research

 

 

- Kierownik projektów badawczych z obszaru efektywności sponsoringu sportowego oraz marketingu sportowego.

 

Temat prezentacji: W jaki sposób nowoczesne stadiony mogą na siebie zarabiać? Optymalne modele zarządzania arenami piłkarskimi.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.