Kolejny sponsor wzburzony. Bank wycofuje reklamy ze Śląskiego przed meczem Polska - Słowacja

Kolejny sponsor reaguje ma konflikt kibiców reprezentacji z PZPN. Bank BZWBK zadecydował o wycofaniu reklam ze stadionu. Informację dostaliśmy na Alert24
Co sądzą dziennikarze Sport.pl o postępowaniu sponsorów? Czytaj tutaj »

"Z narastającą irytacją obserwujemy potęgujący się rozdźwięk między PZPN a kibicami. (...) Zdecydowaliśmy o wycofaniu swoich reklam, które miały być wyświetlane na Stadionie Chorzowskim podczas ostatniego meczu eliminacyjnego do przyszłorocznych mistrzostw świata" - czytamy w komunikacie.

To już drugi sponsor reprezentacji, który nie pozostaje obojątny na kłótnię między kibicami a PZPN. Ale po raz pierwszy oprócz słów, są też czyny. We wtorek od kontaktów z PZPN odżegnał się » producent farb "Śnieżka", który w oświadczeniu zaznaczył, że sponsoruje reprezentacje a nie związek. O zaniepokojeniu bojkotem poinformowały » również TP SA i Kompania Piwowarska

To gest, który świadczy o tym, że atmosfera niechęci kibiców wobec PZPN zaczyna przeszkadzać reklamodawcom liczącym na pozytywne skojarzenia swoich produktów. Oczywiście oświadczenie BZWBK, jak i decyzja o wycofaniu wyświetlanych plansz na stadionie, to też pewnego rodzaju reklama, ale też znak, że firmy stają w sporze po stronie swoich klientów. Świadczą o tym m.in. te słowa: "Jako sponsor drużyny narodowej nie możemy być ślepi na brak porozumienia z kibicami, na narastającą wzajemną agresję, na odwrócenie się i lekceważenie ludzi, którzy kochają piłkę nożną i z poświęceniem towarzyszą narodowej reprezentacji w trudnym dla niej okresie" - to fragment pisma banku, które w całości znajdziesz tutaj. > Tak ostrej reakcji jeszcze nie było.

Rzecznik PZPN: bojkot reprezentacji to rodzaj terroryzmu!
koniecpzpn.pl: > Nie bojkotujmy sponsorów