Za rok w F1 pościgają się Virgin i YouTube?

Dwa nowe zespoły w F1, które zadebiutują w przyszłym sezonie, mogą to zrobić pod innymi nazwami. Nowi sponsorzy mają objąć patronatem Manor GP i US F1.
Manor Grand Prix ma się nazywać Virgin, od nazwy konsorcjum sir Richarda Bransona. Według BBC angielski milarder podpisał już z zespołem stosowną umowę sponsorską. Branson był jednym z kandydatów do kupienia upadającej Hondy, zanim ostatecznie przejął ją, i dał własne nazwisko Ross Brawn. Anglik wciąż sponsoruje team, który lideruje w klasyfikacji GP, ale chce się z tego wycofać.

Według BBC nie będzie to jedyna zmiana nazwy teamu, który dopiero zadebiutuje w F1. Podczas niedawnego wyścigu na torze Silverstone Amerykanin Chad Bradley, współzałożyciel serwisu YouTube, miał dopinać szczegóły współpracy z zespołem US F1. Jedną z pierwszych zmian w zespole ma być zatrudnienie byłego komentatora stacji ITV Jamesa Allena, który przejmie od jednego z założycieli zespołu Petera Windsora obowiązki uczestniczenia z kierowcami zespołu na konferencjach prasowych.

Magazyn F1.pl: ostateczny kres KERS. Kubica to przewidział
Mosley oburzony reakcją FOTA - czytaj tutaj >