Dudek nową twarzą kampanii Reeboka

Polski bramkarz Jerzy Dudek został oficjalną twarzą kampanii reklamowej Reeboka. Obok niego firmę promują m.in. amerykańscy raperzy 50 cent i Jay Z, koszykarz Allen Iverson i tenisistka Amelie Mauresmo.

Dudek, bohater finałowego meczu tegorocznej Ligi Mistrzów, wystąpi w kampanii reklamowej pt. "I AM WHAT I AM". Reebok przyznaje, że jest to kampania o największym budżecie od 10 lat. Tym samym Jerzy Dudek stanie się pierwszym polskim sportowcem, którego wizerunek zostanie wykorzystany w wysokobudżetowej kampanii reklamowej globalnej marki sportowej.

"Kiedy schodząc na przerwę przegrywasz 0:3 nie możesz wierzyć w cuda. Musisz wierzyć w siebie" - mówi Dudek w reklamie, która niebawem pojawi się m.in. na billboardach w całej Europie.

Każda z postaci biorących udział w kampanii ma jakąś złotą myśl. "Dyplom MBA zdobyłem na ulicach Marcy Projects"- mówi Jay Z. Najlepszy koszykarz Azji, chińska gwiazda NBA Yao Ming cieszy się, "..., że są reklamy, na których widać mój uśmiech. One robią to, czego ja nie umiem - uśmiechają się 24 godziny na dobę", z kolei francuska gwiazda tenisa, Amelie Mauresmo wyznaje "Teraz czuję się naprawdę wolna. Mogę grać jak chcę". Stevie Williams, guru deskorolki opowiada o swojej pasji "Deskorolka to moja pasja. Bez reguł, bez granic. Wspaniały przykład poezji w ruchu".

Globalna kampania Reeboka "I AM WHAT I AM" rozpoczęła się wiosną 2005 r. Swoim zasięgiem objęła większość światowych państw. Do tej pory w kampanii wystąpiły między innymi takie sławy jak Allen Iverson -najlepszy gracz NBA, Andy Roddick - zdobywca nagrody ESPY dla najlepszego tenisisty 2004 r., Jay-Z - gwiazda hip hopu, Yao Ming - najpopularniejszy chiński koszykarz, gwiazda NBA i 50 Cent - największa gwiazda amerykańskiej sceny hip hopu. Teraz obok Jerzego Dudka - bramkarza Liverpoolu, w kampanii Reeboka zobaczymy również takie gwiazdy jak Amelie Mauresmo - nr 1 w kobiecym tenisie na świecie w 2004 r., Nicole Vaidisową - nadzieję tenisa światowego i aktorkę Lucy Liu.

Copyright © Agora SA