Magia żużla będzie badana przez socjologów

Dlaczego ludzie interesują się żużlem? Czego oczekują od rozgrywek ligowych? Na takie pytania będzie musiał odpowiedzieć TNS OBOP.
Socjologiczne badania będą prowadzone na zlecenie Speedway Ekstraligi, spółki organizującej rozgrywki. Na podstawie analiz ma powstać profil kibica żużlowego. Spółka chce wiedzieć np. czy kibice speedway'a wywodzą się tylko z miast, w których są drużyny żużlowe. Badania przeprowadzi TNS OBOP - jedna z najbardziej znanych firm na polskim rynku.

Z kolei poznańska agencja reklamowa Zero,2 Sport opracowuje dla SE oraz dla całego polskiego speedway'a strategię wizerunkową i marketingową dotyczącą m.in. prezentacji marki w mediach. Posłużyć ma to budowie silnego wizerunku żużla w Polsce oraz podjęciu ofensywy marketingowej i poszukiwaniu sponsorów.

Zero,2 Sport ma w swym dorobku zbudowanie wizerunku firmy Kreisel jako "przyjaciela polskiego sportu" oraz strategie dla licznych klubów jak Lech Poznań czy Amica Wronki.

Jakim jesteś menadżerem żużlowym? Czy umiesz zbudować z zawodników Ekstraligi skład zespołu lepszy od rywali. W nowym sezonie rusza żużlowa edycja "Wygraj Ligę". Szczegóły na stronie konkursu "Wygraj Ligę Żużla

Informacje o grze oraz Speedway Ekstralidze i polskim świecie żużla na blogu konkursowym . Wraz z poniedziałkiem - nowy wpis.