One Sport zaprasza na badania profilu kibica żużlowego

Firma Sponsoring Insight na zlecenie One Sport prowadzi badanie profilu kibica żużlowego w Polsce.

Firma zaprasza do kibiców żużla do wypełnienia kwestionariusza, bowiem każda z przesłanych ankiet to większa szansa na poznanie opinii oraz oczekiwań sympatyków i pasjonatów czarnego sportu.

Rozgrywki żużlowe to głównie emocje na torze i wspaniała atmosfera na trybunach. Wiele osób jednak ogląda zawody za pośrednictwem telewizji. Jak zauważa One Sport: "wypełniając kwestionariusz mogą Państwo wyrazić swoją opinię między innymi na temat oprawy zawodów, jakości transmisji, komentarza. To jest ten moment, w którym możecie wpłynąć na jakość przekazu, a także ocenić media, z których na co dzień dowiadują się Państwo ciekawych rzeczy na temat żużla".

Kwestionariusz ankietowy znajduje się pod tym linkiem: https://www.surveymonkey.com/r/T9C79S6

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.