Chcesz więcej? Polub Kraków - Sport.pl Kibice i mieszkańcy Krakowa mogli zbierać kapsle i wrzucać do specjalnych urn. W zamian Tyskie przekaże klubowi 30 tys. zł na wybrany cel.
Browar od lat jest blisko kibiców, wspiera ich podczas wszelkich wydarzeń sportowych, towarzyszy w czasie triumfów oraz porażek. Tegoroczne zbieranie kapsli w ramach kampanii "Tyskie - Wspieramy emocje", okazało się wielkim sukcesem.
- Odpowiedź na akcję wśród sympatyków Wisły przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Władze klubu mogą być dumne, że mają tak zaangażowanych kibiców - mówi Igor Zajda z marki Tyskie.
Przez trzy miesiące trwania akcji, kibice Wisły oraz mieszkańcy Krakowa mogli wrzucać kapsle po piwie do specjalnych urn znajdujących się niemal we wszystkich sklepach w mieście. Największą popularnością wśród fanów drużyny cieszyła się ta, która stanęła przed Stadionem Miejskim. Kibice uzbierali całą urnę kapsli już w połowie trwania akcji!
- Integracja kibiców i pełna mobilizacja, to właśnie te czynniki zapewniły sukces akcji skierowanej do kibiców Wisły - mówi Tomasz Chmielewski z marki Tyskie. - Z przyjemnością przekażemy 30 tys. zł na oprawę meczową.
Szczegóły akcji oraz regulamin dostępne są na stronie www.wisla.krakow.pl i facebook.com/WislaKrakow