GKS Katowice. Klub szuka sponsora strategicznego. Pierwsze rozmowy już za nim

- Ogromną rolę w poszukiwaniach sponsora strategicznego odgrywają nasi zawodnicy. Bo jeśli będziemy bazowali jedynie na działaniach marketingowych, to szanse na znalezienie go będą iluzoryczne - mówi Marcin Janicki, wiceprezes GKS-u Katowice.

ŚLĄSK.SPORT.PL na Twitterze. Obserwujesz? >>

Stabilny, dobrze zorganizowany - takie opinie słychać dziś o GKS-ie Katowice. Choć oczywiście nigdy nie jest tak dobrze, by nie mogło być lepiej. Mówi o tym Marcin Janicki, wiceprezes katowickiego pierwszoligowca.

- Postawiłem sobie za cel znalezienie sponsora strategicznego. Mamy grono firm, które co miesiąc łożą na klub od 200 do 15000 złotych miesięcznie, ale ten sponsor strategiczny jest niezbędny. I tu ogromna rola naszych zawodników, bo jeśli będziemy bazowali jedynie na działaniach marketingowych, to szanse na znalezienie tego sponsora będą iluzoryczne - zastrzega Janicki. - Pierwsze rozmowy odbyliśmy, choć na razie to bardziej próby pokazania potencjalnym partnerom naszego potencjału. Bo GKS Katowice każdy kojarzy, ale jako markę trochę przykurzoną, która nie może wydostać się z pierwszej ligi - dodaje wiceprezes klubu.

Więcej o:
Copyright © Agora SA