Akcja piłkarskiego Śląska Wrocław i Kompanii Piwowarskiej

Wystartowała akcja piłkarskiego Śląska i Kompanii Piwowarskiej, właściciela marki Tyskie, w ramach której kibice i mieszkańcy miasta mogą zbierać kapsle i wrzucać do urn. W zamian za nie Tyskie przekaże klubowi 20 tys. zł na nową szatnię na Stadionie Miejskim we Wrocławiu.

Tyskie od lat wspiera kibiców podczas wydarzeń sportowych.

- Zależało nam, aby odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby klubu z Wrocławia - mówi Joanna Deinrych, menedżer ds. zarządzania marką Tyskie. - Dlatego nie zaproponowaliśmy celu akcji, ale zapytaliśmy o niego klub, który najlepiej wie, czego potrzebuje.

Kibice Śląska mają szansę pomóc w stworzeniu nowej szatni dla piłkarzy. Akcja Tyskiego potrwa do końca października. W tym czasie kibice będą mogli wrzucać kapsle po piwach tej marki do przygotowanych urn, które znajdą w większości sklepów we Wrocławiu.

Ta największa, mierząca blisko 1,5 metra wysokości, stanęła przed Stadionem Miejskim. Przed obiektem Śląska odbędzie się też wielki finał i liczenie kapsli.

- Wspólne kibicowanie klubowi i towarzyszące temu emocje łączą i integrują ludzi - mówi Aleksandra Zarychta, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej. - Organizując tegoroczną akcję, chcieliśmy zaangażować kibiców klubu oraz mieszkańców Wrocławia. Sprawić, by każdy mógł pomóc klubowi, dokładając cegiełkę. To właśnie udział ludzi w tej akcji przesądzi o jej powodzeniu - podkreśla przedstawicielka Kompanii Piwowarskiej.

Szczegóły akcji oraz regulamin dostępne są na stronie slaskwroclaw.pl, www.facebook.com/slaskwroclawpl oraz www.wspieramy.gazeta.pl

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.