Awanse i zmiany w Stelmecie BC: dyrektorzy na nowy sezon

Janusz Jasiński wciąż pozostaje szefem wszystkich szefów, a Walter Jeklin generalnym menedżerem klubu. Ale w coraz mocniejszej strukturze organizacyjnej coraz mocniejszego koszykarskiego klubu Stelmet BC Zielona Góra zaszły trzy zmiany.

Michał Szpak , którego powinni kojarzyć wszyscy zielonogórscy kibice - dwa sezony wstecz prowadził w arenie CRS spikerkę na meczach ligowych i w europejskich pucharach, pożegnał się ze stanowiskiem dyrektora komunikacji. Awansował na fotel dyrektora klubu. Kiedyś zasiadł w nim Rafał Rajewicz, lecz musiał odejść, gdy w zielonogórskim klubie skończył się czas "samotnych szeryfów".

Szpak w ub. sezonie reprezentował Stelmet w mediach. Od dziś bierze się za to Szymon Ludowski , niegdyś dziennikarz "Gazety Lubuskiej", a przez dwa sezony w klubie pracował jako social media manager, dbał m.in. o to, by dobre wieści o zielonogórskim baskecie szybko docierały do fanów poprzez Facebook i Twitter. Od dziś nowa funkcja Ludowskiego: media manager.

W pionie biznesowym Stelmetu BC Katarzyna Marciniak , która do tej pory pełniła funkcję dyrektora marketingu, w środę zajęła stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich i sprzedaży. - Będzie dowodziła rozrastającym się zespołem zajmującym się kwestiami kluczowymi dla biznesowego rozwoju spółki: relacjami z partnerami klubu i polityką sprzedaży, będzie też koordynowała działania marketingowe - czytamy w klubowym komunikacie.

Stelmet BC od czterech lat nie schodzi z podium mistrzostw Polski, wywalczył w tym okresie: dwa złota, srebro, brąz oraz Puchar Polski. W nowym sezonie będzie jedynym polskim klubem w elitarnej koszykarskiej Eurolidze. Stelmet BC zatrudnia graczy, którzy regularnie występują w reprezentacji Polski. Zielonogórska drużyna przyciąga najwięcej kibiców na trybuny spośród wszystkich ekip uczestniczących w rozgrywkach Tauron Basket Ligi.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.