Fortuna sponsorem Legii Warszawa na trzy lata. "Wybór wydawał się oczywisty"

Zakłady bukmacherskie Fortuna, największa legalnie działająca na polskim rynku firma bukmacherska, zostanie głównym sponsorem Legii Warszawa. Kontrakt będzie obowiązywał od 1 stycznia 2014 r.


Wartość kontraktu jest tajemnicą, ale wiadomo, że nowy sponsor może wyłożyć nawet 2 mln zł więcej niż firma ActiveJet, której logo będzie na strojach mistrzów Polski do końca roku. Ta firma płaciła Legii około 4 mln zł za sezon.

Z Fortuną Legia związała się trzyletnią umową, do końca 2016 r.

- Legia to zdecydowanie najlepszy klub piłkarski w Polsce, więc wybór wydawał się oczywisty. Wybraliśmy Legię, bo tak samo jak my jest numerem jeden - mówi Radim Haluza, prezes Fortuna Entertainment Group NV.

Legia rozpocznie informowanie o sponsorowaniu, począwszy od 1 stycznia 2014 r., nie tylko na koszulkach piłkarzy Legii, ale także na stadionie przy ul. Łazienkowskiej oraz oficjalnej stronie internetowej warszawskiego klubu. Fortuna przewiduje też szereg akcji skierowanych do kibiców.

- Współpraca Legii Warszawa oraz Fortuny to mariaż idealny - stwierdził prezes Legii Bogusław Leśnodorski. - Legia jest mistrzem Polski i liderem tabeli, a Fortuna jest największym bukmacherem prowadzącym działalność m.in. w zakresie zakładów wzajemnych działającym na terenie Polski, do tego mającym długoletnie doświadczenie w sponsoringu sportu. Cieszymy się, że Fortuna dołączyła do rodziny Legii jako główny sponsor, i jesteśmy przekonani, że także w tym sezonie wywalczymy najwyższe trofea z logo nowego sponsora na koszulkach - mówił Leśnodorski na konferencji prasowej.