Najciekawsze ćwiczenia - Flexi-Bar

Zajęcia z Flexi-Bar to zabawa połączona z treningiem siłowym i wytrzymałościowym. Angażuje prawie całe ciało, pobudza przemianę materii, wzmacnia koncentrację, modeluje sylwetkę, leczy kręgosłup, wzmacnia mięśnie tułowia, poprawia koordynację, przyspiesza akcję serca, pomaga także odzyskać formę kobietom po porodzie.

 

Flexi-Bar to 150-centymetrowy drążek, zakończony dwoma ciężarkami z kauczukowym uchwytem pośrodku. Osoba ćwicząca, wprowadzając go w drganie, zmusza swój organizm do pokonywania powstałej w wyniku wibracji siły odśrodkowej. Podczas ćwiczeń pracują: mięśnie głębokie obręczy barkowej, głębokie i powierzchniowe prostowniki grzbietu, proste i skośne mięśnie brzucha, mięśnie dna miednicy.

 

 

Specjalnie opracowane ćwiczenia znacznie wzmacniają mięśnie tułowia, w krótkim czasie stabilizują kręgosłup, usprawniają postawę i optymalnie zapobiegają bólom kręgosłupa oraz problemom z krążkami międzykręgowymi. Kobietom, które chcą wrócić do formy po ciąży, Flexi-Bar wzmacnia mięśnie miednicy.

 

Trening z drążkiem jest całkowicie bezpieczny. Opanowanie techniki zajmuje nieco czasu, ale póki urządzenie pozostaje w ruchu, ćwiczenia wykonywane są prawidłowo. Flexi-Bar można używać w pozycji siedzącej, stojącej lub balansując. To doskonały trening dla osób znużonych monotonnymi ćwiczeniami na siłowni, a chcących zachować ładną sylwetkę i nienaganną kondycję. W trakcie ćwiczeń następuje intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, dzięki czemu po kilku tygodniach ćwiczeń następuje poprawa sylwetki.

 

Zajęcia nie powinny trwać dłużej niż 10-15 minut a optymalna częstotliwość treningu to 3 razy na tydzień. Z treningu nie mogą korzystać osoby z niedoleczonymi urazami w obrębie stawów i mięśni oraz kobiety w trzecim trymestrze ciąży.