Formułowcy wrócili na tor!

Testy w Jerez to przede wszystkim okazja do zaprezentowania nowych bolidów, ale że te są w tym roku wyjątkowo paskudne, skupimy się raczej na kierowcach.

Nie, chyba się jednak nie da, serio, te nosy!

Daniel Ricciardo musi się cieszyć, że nie jeździ już w Toro Rosso:

Uwagę od paskudnego bolidu Force India...

Force India drivers Sergio Perez of Mexico, right, and Nico Hulkenberg of Germany, left, attend the launch of the new VJM07 car at the Circuito de Jerez in Jerez de la Frontera, Spain, Tuesday, Jan. 28, 2014. (AP Photo/Miguel Angel Morenatti)

AP/Miguel Angel Morenatti

Starał się odwrócić Nico Hulkenberg. Na Sergio Pereza podziałało.

Podobnej sztuczki na prezentacji Mercedesa próbował jak zawsze pięknie pozujący Nico Rosberg...

Ale trochę chyba stał na straconej pozycji. Lewis Hamilton wziąć sprawy we własne ręce i zaproponować swoje poprawki w konstrukcji przedniego skrzydła.

A co z Ferrari, zapytacie? Dzioba nie ma, ale...

Ferrari Formula One racing driver Kimi Raikkonen of Finland drives the new F14 T during pre-season testing at the Jerez racetrack in southern Spain January 28, 2014. Formula One world champions Red Bull and closest rivals Mercedes unveil their 2014 cars before the start of pre-season testing and a new V6 turbo era.   REUTERS/Marcelo del Pozo (SPAIN - Tags: SPORT MOTORSPORT)REUTERS/Marcelo del Pozo

Też coś ten nos przypomina. Hmm.

Tak!

[źródło:wtf1.co.uk]

Wychodzi na to, że Red Bull Racing znowu wygrał i przedstawił najbardziej przyjazną oku konstrukcję:

 

Red Bull Formula One driver Sebastian Vettel of Germany sits inside his RB10 as team members push his car into the garage during pre-season testing at the Jerez racetrack in southern Spain January 29, 2014. Formula One may have to 'revisit' a controversial rule change awarding double points for the final race of the season because of the backlash from fans, according to Mercedes motorsport head Toto Wolff.  REUTERS/Marcelo del Pozo (SPAIN - Tags: SPORT MOTORSPORT)REUTERS/Marcelo del Pozo

Red Bull Formula One driver Sebastian Vettel of Germany drives his RB10 during pre-season testing at the Jerez racetrack in southern Spain January 29, 2014. Formula One may have to 'revisit' a controversial rule change awarding double points for the final race of the season because of the backlash from fans, according to Mercedes motorsport head Toto Wolff.  REUTERS/Marcelo del Pozo (SPAIN - Tags: SPORT MOTORSPORT)REUTERS/Marcelo del Pozo

 

Myślicie, że Sebastian Vettel ma już pomysł na imię dla nowego bolidu?

 

Red Bull Formula One driver Sebastian Vettel of Germany smiles after unveiling the new RB10 during the official presentation of the Red Bull Formula One Team 2014 at the Jerez racetrack in southern Spain January 28, 2014. Formula One world champions Red Bull and closest rivals Mercedes unveil their 2014 cars before the start of pre-season testing and a new V6 turbo era. REUTERS/Marcelo del Pozo (SPAIN - Tags: SPORT MOTORSPORT)REUTERS/Marcelo del Pozo

 

To co, która z konstrukcji przypada Wam najbardziej do gustu? Na koniec uzupełnimy jeszcze listę kandydatów, ale coś nam mówi, że szanse na tytuł mistera są marne.

Lotus:

McLaren:

 

This photo provided Friday Jan. 24, 2014 by McLaren shows the new MP4-29 with drivers Kevin Magnussen of Denmark, left, Jenson Button of Britain, center, and Stoffel Vandoorne of Belgium at the McLaren Technology Centre in Woking, England. (AP Photo/McLaren)AP/

 

Sauber:

Caterham: (!)