Ktoś, kto wymyślił tę reklamę kobiecego Euro 2013 chciał być zabawny, ale mu nie wyszło

Wyszło natomiast seksistowsko, bucowato i głupio.

Od 10 lipca trwają w Szwecji Mistrzostwa Europy w piłce nożnej kobiet, niestety bez udziału naszych reprezentantek. Tytułu bronią Niemki, które cztery lata temu pokonały w finale Anglię aż 6:2. To właśnie w Niemczech kobieca piłka nożna rozwija się bardzo dobrze, to niemiecka reprezentacja jest jedną z najsilniejszych, to Niemcy byli gospodarzami mistrzostw świata 2011 i dokładali wszelkich starań, żeby były one imprezą wielkiej rangi. Dlatego bardzo nas dziwi, że właśnie niemiecka telewizja ZDF popisała się tak bucowatą, seksistowską i zupełnie nieśmieszną reklamą.

Like, serio? Kobiety i pralka, haha, boki zrywać, a my myślałyśmy, że mamy XXI wiek, No cóż, jak widać - nie wszędzie. A jeśli ktoś chciałby nam powiedzieć, że nie mamy poczucia humoru, że powinnyśmy wyluzować, i że w głowach nam się poprzewracało od "antydyskryminacyjnej histerii" to odpowiadamy - spoko, wyluzujemy, jak zobaczymy taką samą reklamę z udziałem męskich piłkarzy.