Sport.pl

DMS. Jedna z najważniejszych osób światowego sponsoringu w Polsce

Tim Ellerton, Global Sponsorship Manager w Heineken International, odpowiedzialny między innymi za projekty dotyczące Ligi Mistrzów, będzie gościem specjalnym XIII edycji Dni Marketingu Sportowego.
Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingowe wykorzystywany jest przede wszystkim do budowania świadomości marki i celów wizerunkowych. Skuteczna eksploatacja sponsoringu w komunikacji z rynkiem pozwala również wykorzystać sponsoring do realizacji celów sprzedażowych firmy. Jak umiejętnie koordynować odmienne narzędzia marketingowe, aby uzyskać efekt synergii?

Wydaje się, że odpowiedź na to pytanie znają eksperci z firmy Heineken, który sponsoruje Ligę Mistrzów od 2005 r. Na przestrzeni lat komunikacja marki zmieniała się dostosowując się do potrzeb rynku i nowych możliwości jakie niosą ze sobą m.in. media społecznościowe. Sponsoring stał się nie tylko narzędziem służącym do budowania świadomości, ale również formą przekazywania emocji i utożsamiania się kibica z marką.

Jedną z kluczowych osób, które odpowiadają za sukces Heinekena jest Tim Ellerton. Lider Globalnego Sponsoringu dla Heineken International jest odpowiedzialny za projekt sponsoringowy Ligi Mistrzów. Podczas XIII Dni Marketingu Sportowego, które odbędą się 12-13 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie, opowie m.in. o tym jak skutecznie realizować działania marketingowe, aby polepszyć wyniki prowadzonych kampanii.



Jak co roku podczas Dni Marketingu Sportowego usłyszeć będzie można prelekcje światowej sławy ekspertów, którzy poruszą tematy dotyczące wartości sponsoringu, partnerstwa a także niestandardowych form zaangażowania kibiców. Oprócz Tima Ellertona swoją obecnością na DMS 2015 zaszczycą nas takie osobistości jak: Joel Symour-Hyde (VP Strategy EMEI, Octagon) , który przybliży problem wyceny pakietu sponsoringowego i wyjaśni jak wycenić ich wartość realną oraz Jeremy Edwards (Director of Content, Activative), którego prelekcja dotyczyć będzie mierzenia efektywności sponsoringu.

Więcej informacji na www.dms.sportwin.pl

Gdy sportowcy obrywają poniżej pasa... [BOLESNE WIDEO]