XIII Dni Marketingu Sportowego. Kogo będzie można posłuchać? [PRELEGENCI]

Najważniejsze spotkanie sportu i biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej już po raz XIII odbędzie się w Warszawie, w dniach 12-13 marca 2015 w Centrum Olimpijskim.

Tim Ellerton

Tim EllertonTim Ellerton Fot. dms.sportwin.pl Od 2008 roku pracuje w Amsterdamie jako Lider Globalnego Sponsoringu dla Heineken International i jest odpowiedzialny za kluczowe projekty, takie jak Liga Mistrzów UEFA, Puchar Świata w Rugby i Puchar Heinekena. Odpowiada za wiodącą strategię sponsora, jak również zarządza działaniami w zakresie ATL, BTL, Digital, PR & Promocji na przeszło stu powstających rynkach. Odpowiada także za dostarczanie praw sponsoringowych i jest kluczową osobą z ramienia Heineken International w kontaktach z takimi partnerami jak UEFA, IRB & ERC.

Wcześniej pracował m.in. dla Karen Earl Sponsorship oraz takich koncernów jak Coca-cola czy NTL.

Jeremy Edwards

Jeremy EdwardsJeremy Edwards Fot. dms.sportwin.pl Jeremy jest założycielem Activative - nowoczesnej firmy sponsoringowej, która pomaga swoim klientom pozostawać w czołówce tej rozwijającej się dziedziny poprzez consulting, monitoring oraz usługi wydawnicze. Oferuje analizę pojawiających się strategii, współczesnych trendów, a także inspiracje twórcze i generowanie pomysłów na wszystkich szczeblach aktywacji sponsoringu.

Przed założeniem agencji Jeremy był dyrektorem działu doradztwa w Xtreme Information (obecnie Ebiquity), a także pracował jako doradca ds. mediów w firmie Human Capital. Posiada dyplom magisterski z dziennikarstwa (z Northwestern University, Chicago) i filozofii (z Emmanuel College, Cambridge University).

Joel Seymour-Hyde

Joel Seymour-HydeJoel Seymour-Hyde Fot. dms.sportwin.pl Joel od blisko 7 lat pracuje dla Octagonu - jednej z największych agencji sponsoringowych na świecie. Pełni tam funkcję VP dla regionu EMEI. Współpracuje między innymi z takimi markami jak Mastercard, Cisco, Mars czy Sony Mobile. Wcześniej pracował dla agencji MediaCom.

W swojej pracy Joel skupia się na prowadzeniu międzynarodowych projektów z zakresu wdrażania i rozwoju sponsoringu przy wykorzystaniu narzędzia, jakim jest Passion Drivers - słynnego programu badawczego, którego autorem jest Octagon. Są to badania koncentrujące się na odpowiedzi, jakie są motywacje fanów konkretnej dziedziny.

Rupert Pratt

Rupert PrattRupert Pratt Fot. dms.sportwin.pl Jako współzałożyciel i dyrektor zarządzający w agencji Generate Rupert posiada piętnastoletnie doświadczenie we współpracy z najważniejszymi światowymi sponsorami oraz przedsiębiorstwami zaangażowanymi w sport. Firma Generate urosła do rangi jednej z czołowych i najszybciej rozwijających się agencji sponsorskich w Wielkiej Brytanii.

Rupert nadzoruje codzienne działania biznesowe w czterech działach: Doradztwie, Aktywacji Sponsoringu, PR oraz Eventach. Ponadto pracuje przy zakładaniu filii zagranicznych oraz odpowiada za rozwój produktów i usług.

dr Jan Zając

Jan ZającJan Zając Fot. dms.sportwin.pl Psycholog, ekonomista, doświadczony konsultant i badacz internetu, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Współtwórca Sotrendera - narzędzia wspierającego lepsze decyzje w marketingu w social media, nagrodzonego Aulerem w 2013 r. i wyróżnionego w konkursie Innowator Mazowsza. Prezes zarządu firmy badawczo-doradczej SmartNet Research&Solutions.

Adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Autor kilkunastu publikacji naukowych i kilkudziesięciu raportów badawczych. Częsty prelegent na konferencjach i warsztatach branżowych. Trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Mówi sześcioma językami, zjeździł rowerem 17 krajów.

Szymon Sikorski

embed

Prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations bieżącej kadencji, w zarządzie stowarzyszenia od 2008 r. Członek Rady Etyki Public Relations. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl), promującej rewolucję, jaka dokonuje się dzięki nowym mediom. Założyciel i prezes Stowarzyszenia OpenGov.pl - zajmującego się transparentnością komunikacji instytucji publicznych. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

W 2013 roku nagrodzony Spinaczem za projekty w kategoriach Launch produktu i w kategorii sektorowej Nieruchomości. W 2014 roku nagrodzony wraz z zespołem za projekt w kategorii Community Relations w międzynarodowym plebiscycie Ragan's PR Daily Awards. Finalista Protonów 2014.

Maciej Żyto

embed

Maciej Żyto jest menedżerem e-commerce, od 15 lat związanym z rynkiem internetowym. Specjalizuje się w działaniach handlowych i komunikacji wielokanałowej (multichannel). Obserwuje i analizuje rozwój sieci sprzedaży sprzętu sportowego i usług adresowanych do masowego konsumenta. Wspiera stworzenie silnej kategorii sport w polskim e-commerce.

Odpowiadał za powstanie i rozwój sprzedaży internetowej w Telekomunikacji Polskiej, a w latach 2009-2014 tworzył cyfrową część programu lojalnościowego Payback. Był także szefem projektów cyfrowych w Rosji. Jest aktywnym biegaczem, startuje w maratonach oraz biegach górskich - w 2012 roku ukończył ultramaraton na Saharze, Marathon des Sables.

Stanisław Pogorzelski

Stanisław PogorzelskiStanisław Pogorzelski Fot. dms.sportwin.pl Absolwent studiów magisterskich i doktoranckich na Uniwersytecie Gdańskim. Wykładowca akademicki. Konsultant w renomowanych agencjach marketingowych i public relations, m.in. Euro RSCG Sensors i Havas Sports & Entertainment, gdzie brał udział w projektach sponsoringowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym z udziałem m.in. Zinedine'a Zidane'a czy Roberta Kubicy dla takich klientów, jak Orange, Danone, ORLEN, Coca-Cola, Castrol, UEFA. Partner zarządzający Gaming 5.0.

Redaktor naczelny branżowego miesięcznika. Od 2004 roku brał udział, jako konsultant w działaniach marketingowych Polskiego Związku Rugby, od 2007 roku, jako członek Zarządu i rzecznik prasowy. Ekspert z zakresu komunikacji marketingowej i projektów sponsoringowych. Od kilku lat związanych z branżą hazardową - m.in. stworzył pierwszą nowoczesną marką zakładów konnych w Polsce - Galoppo.

Sebastian Meitz

Sebastian MeitzSebastian Meitz Fot. dms.sportwin.pl Sebastian Meitz jest menedżerem z doświadczeniem w pracy dla podmiotów prywatnych, publicznych i pozarządowych. Na zlecenie firm konsultingowych i think tanków realizował projekty z zakresu tworzenia strategii, badań rynku oraz analizy konkurencji.

Zanim jako współzałożyciel i partner zarządzający dołączył do Gaming 5.0, był dyrektorem zarządzającym BETEGY, a wcześniej przez pięć lat pracował dla Totalizatora Sportowego, gdzie kierował zespołem strategii i innowacji. Zdobył doświadczenie międzynarodowe, pracując w Malezji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i w Polsce. Jest absolwentem stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim, przygotowuje obecnie rozprawę doktorską w obszarze nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Maria Szymborska

Maria SzymborskaMaria Szymborska Fot. dms.sportwin.pl Socjolog, koordynator i ewaluator projektów w Centrum Wyzwań Społecznych UW. Brała udział m.in. w prowadzeniu partycypacyjnego procesu tworzenia Strategii Rozwoju Sportu dla Mrągowa i opracowaniu Diagnozy sytuacji sportu w województwie warmińsko-mazurskim oraz licznych badaniach społecznych aspektów sportu. Jej zainteresowania badawcze dotyczą przede wszystkim historii idei, rozwoju lokalnego, samorządności, społecznych uwarunkowań sportu.

Pracowała jako asystentka sekretarza stanu w KPRM; od 2010 roku w Projekcie Społecznym, gdzie odpowiadała za kontakty z Ukrainą, organizację wydarzeń i kwestie związane z promocją sportu powszechnego i wolontariatu sportowego. Brała udział m.in. w ewaluacji projektu skweru sportów miejskich dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej, badaniach orlików, ewaluacji projektu "Kibice razem", badaniu projektów społecznych UEFA podczas turnieju UEFA EURO 2012 i innych.

Krzysztof Kropielnicki

Krzysztof KropielnickiKrzysztof Kropielnicki Fot. dms.sportwin.pl Senior Researcher, Sportcal. Związany z branżą biznesu sportowego i sponsoringu od 2003 r. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Przez wiele lat związany z agencją SportWin. Jako dyrektor zarządzający firmy odpowiadał m.in. za relacje międzynarodowe i rozwój biznesu, a także koordynację Dni Marketingu Sportowego.

Były współpracownik Lecha Poznań oraz przedstawiciel European Sponsorship Association i SportBusiness Group w Polsce. Z ramienia Sportcal prowadzi współpracę z międzynarodowymi związkami i federacjami sportowymi, w tym m.in. FIBA, FIVB, CEV, ITF, ATP i WTA. Pomysłodawca i autor raportu "Sponsoring sportowy w Polsce" - pierwszej fachowej analizy rynku sponsoringu sportu w Polsce. Współpracował z liderami opinii europejskiego biznesu sportowego. Specjalizuje się w zagadnieniach sponsoringu, praw medialnych, PR oraz kreowania marki. Redaktor publikacji podejmujących tematykę marketingu sportowego oraz autor artykułów dla czasopism i portali biznesowych.

Piotr Szeleszczuk

Piotr SeleszczukPiotr Seleszczuk Fot. dms.sportwin.pl Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych UW. Przez prawie 10 lat był dziennikarzem sportowym, pracował między innymi w "Gazecie Wyborczej" i "Życiu Warszawy". Był także komentatorem (Polsat Sport, Sportklub). Pracował też dla Polskiej Ligi Koszykówki.

Od 2010 r. zajmuje się marketingiem i PR. Jako Brand Activation Manager w Adidas Poland odpowiada za całość działań marketingowych dla kategorii Football oraz Style. Specjalista od komunikacji digitalowej, prowadził dla marki kampanie przy okazji Euro 2012 i Mistrzostw Świata 2014.

Kamil Kukułka

Kamil KukułkaKamil Kukułka Fot. dms.sportwin.pl Założyciel i główny konsultant Sport Innovation, pionierskiej w Polsce firmy doradczej wyspecjalizowanej w komercjalizacji aren sportowych oraz w strategiach sponsoringowych, w tym naming rights. Specjalizuje się w strategiach komercjalizacji praw marketingowych obiektów i eventów sportowych. Opracował autorską metodologię wyceny wartości marketingowej praw do nazwy - Arena Naming Rights, a także procedurę ewaluacji sprzedażowej efektywności sponsoringu.

Od 2006 roku zrealizował projekty dla sponsorów (Coca-Cola Femsa, PGE, Atlas, Ergo Hestia, INEA, GPEC), dla miast (Kraków, Gdańsk, Łódź, Toruń, Sopot, Olsztyn, Białystok, Legionowo), dla obiektów sportowych (Ergo Arena, Atlas Arena, BGŻ Arena) i klubów sportowych (m.in. Wisła Kraków, Widzew Łódź, Śląsk Wrocław, Asseco Prokom Gdynia). Jest autorem wielu raportów. Stworzył portal NamingRights.pl gromadzący ekspertów w komercjalizacji praw marketingowych i w zarządzaniu obiektami.

Wszystko o Dniach Marketingu Sportowego w Sport.pl

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.