Światowi eksperci w Polsce podczas XII Dni Marketingu Sportowego

Najważniejsze spotkanie sportu i biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej już w czwartek rozpocznie się w Warszawie.

Już 6 i 7 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się najważniejsze spotkanie sportu i biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej - Dni Marketingu Sportowego. Po raz dwunasty grono ekspertów z kraju oraz zagranicy podejmie dyskusję nad rozwojem biznesu sportowego w Polsce.

Podczas kolejnej edycji Dni Marketingu Sportowego cenieni na świecie prelegenci przedstawią najważniejsze zagadnienia intrygujące globalne i lokalne środowiska sportowe. O zarządzaniu relacjami z klientem w sporcie opowiedzą Matt Rogan oraz Andy Burgess.

Konsumenci w świecie mediów cyfrowych będą tematem wystąpienia Thimona de Jong - holenderskiego eksperta, który główny nacisk swoich zainteresowań kładzie na zachowania ludzkie. Lesa Ukman - ekspertka, która pracowała w Biurze Burmistrza Chicago, tworząc strategie marketingowe dla miasta - opowie o czterech kluczowych aspektach sponsoringu, a Bettina Kuperman, międzynarodowa ekspertka, która doradzała m.in. Polsce i Ukrainie w sprawie EURO 2012 opowie o budowaniu przewagi konkurencyjnej miast i regionów.

Wśród znakomitych gości nie zabraknie naszych sąsiadów. Benedikt Scholz korzystając z doświadczenia zdobytego w Borussi Dortmund opowie o skutecznym zarządzaniu klubem sportowym, Frank Bohmann przybliży problem rywalizacji o kibica w Handball Bundeslidze. Dzięki tym i innym prezentacjom, dowiesz jak kształtują się globalne trendy i jakie działania należy przedsięwziąć, aby osiągnąć sukces.

Co roku staramy się rozwijać Dni Marketingu Sportowego i wprowadzać rozwiązania, które pozwolą na lepszą wymianę opinii i doświadczeń pomiędzy zagranicznymi prelegentami, a uczestnikami wydarzenia. Zależy nam, aby osoby biorące udział w wydarzeniu zdobyły wiedzę oraz poznały praktyczne rozwiązania, które skutecznie wdrożą we własnych organizacjach, dlatego tegoroczna formuła zakłada większą liczbę paneli dyskusyjnych oraz Live Pitch - powiedział Marcin Wenzel, organizator XII Dni Marketingu Sportowego.

W ramach Live Pitch trzy wybrane organizacje sportowe poszukujące partnerów biznesowych staną naprzeciwko panelu ekspertów, by przekonać ich do swojej propozycji sponsorskiej. To wyjątkowa okazja dla klubów, związków sportowych i sportowców, by poznać kryteria oceny ofert sponsoringowych i lepiej przygotować się do sprzedaży swoich usług.

Konferencji towarzyszy również X Gala Sportu i Biznesu, podczas której poznamy laureatów Nagród Biznesu Sportowego. Wyróżnienia te promują osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu.

Szczegółowe informacje dotyczące Dni Marketingu Sportowego na stronie dms.sportwin.pl >>

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.