GloBall 2012. Social Travelling

Podczas jazdy ciągle dyskutujemy o tym, co robimy. GloBall dojrzewa w drodze jako projekt społeczny, który tak naprawdę jest dla nas wszystkich wielkim eksperymentem. Lubimy podróżować, ale nie chcemy tego robić tylko dla siebie. Szukamy własnej metody na zrozumienie świata i mamy wspólną potrzebę, by nasza podróż miała sens nie tylko dla nas.

Dowiedz się więcej o wyprawie GloBall 2012 >>

Rozmawiamy o tym ciągle w załogach, najfajniejsze dyskusje i burze mózgów odbywają się między samochodami dzięki łączności radiowej, podczas jazdy. Postanowiliśmy nazwać i zdefiniować naszą metodę na społeczne zaangażowanie, łączące się z pasją podróżowania.

Autorem nazwy która najlepiej to określa i pomaga zdefiniować, jest Marjo (Mariusz Szumiec). " Social Travelling " to chyba nasz pomysł na życie, ale też coś więcej. Czujemy to, patrząc na reakcje ludzi na GloBall. Afrykanie cieszą się z naszej inicjatywy i chętnie się w nią angażują, są wdzięczni i fantastycznie okazują swoją radość z tej naszej - siłą rzeczy skromnej - inicjatywy.

Zobacz filmy z podróży po Afryce - GloBall 2012 >>

Wielu naszych przyjaciół i ludzi śledzących drogę GloBall w Internecie czuje to samo, często nawet - robi to. A zatem nadszedł czas na pierwszą, naszą własną definicję zjawiska, które na świecie rozwija się i naszym zdaniem - jest dojrzalszą, mądrzejszą formą zwykłej "turystyki".

Social Travelling - to podróżowanie przez świat, mające na celu wykonanie misji społecznej, będącej pożyteczną aktywnością, służącą lokalnym społecznościom. Social Travelling to podróżowanie społecznie zaangażowane i wrażliwe na problemy, nurtujące odwiedzane przez nas rejony świata.

Ciąg dalszy artykułu znajdziesz na GloBall.pl ?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.