Zespół marki Milka wielokrotnie podkreślał, że jego celem jest udzielanie wsparcia, które realnie przyczyni się do rozwoju skoków narciarskich w Polsce. Stąd też decyzja o kompleksowym sponsoringu, nie tylko dorosłej Kadry, ale również młodych talentów. W wyniku ubiegłorocznych rozmów z PZN, Milka przekazała młodym skoczkom kaski, zapewniła im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowała szkolenia dla ich trenerów. W tym roku, długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów, będzie kontynuowany pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. Bieżące potrzeby marka będzie konsultować z Adamem Małyszem, który został oficjalnym opiekunem programu.
- Nie mogliśmy wyobrazić sobie lepszego opiekuna projektu Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami niż Adam Małysz. Dla przyszłych sportowców jest on prawdziwym wzorem i inspiracją. Dla zespołu marki Milka – nieocenionym wsparciem w określeniu potrzeb przyszłych mistrzów – komentuje Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.
Z kolei Adam Małysz od dawna zwraca uwagę na fakt, że wsparcie potrzebne jest już na samym początku drogi skoczków. - Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości – mówił w momencie startu kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.
Entuzjazm odczuwają także przyszli następcy Adama Ma³ysza. Wielu z nich podkreśla, że to on zainspirował ich do skakania:
- Kiedy powiedziałem rodzicom, że chcę skakać, byli zdziwieni, ale też cieszyli się. Tak samo jak ja oglądali skoki w telewizji – w Polsce trwała Małyszomania – wspominał swoje początki 16-letni Jan Rzadkosz z klubu TS Wis³a Zakopane podczas szkoleń organizowanych przez markę Milka w Szczyrku.
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują liczne konkursy konsumenckie oraz loteria. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.