Ultraboost 19 rewolucyjny model buta do biegania od marki adidas

Marka adidas 13 grudnia w Paryżu oficjalnie przedstawiła rewolucyjny model butów do biegania, jakim są buty adidas Ultraboost 19. Nowy model został zrekonstruowany i przebudowany z 17 elementów cholewki na 4 komponenty, które zwiększają wydajność butów.

Odmieniona wersja modelu sprzed kilku lat została stworzona przy współpracy projektantów, inżynierów marki i biegaczy z całego świata. adidas Ultraboost 19 zawiera nowe rozwiązania, zachowując jednocześnie najlepsze cechy swoich poprzedników i spełnia konkretne oczekiwania biegaczy z całego świata. Efekt trzyletniej współpracy z tysiącami biegaczy z całego świata cechuje prostota i funkcjonalność z najnowszą technologią. Zaproszeni biegacze do współpracy wyraźnie określili swoje wymagania, a marka adidas podjęła się jednego z najbardziej ambitnych projektów. W ten sposób powstała limitowana edycja pierwszej kolorystyki Ultraboost 19 Laser Red.

RECODE RUNNING_ADIDAS ULTRABOOSTRECODE RUNNING_ADIDAS ULTRABOOST adidas Runners

Czym charakteryzuje się Ultraboost 19

  • zoptymalizowanym systemie BOOST czyli- 20 % więcej boosta w środkowej części podeszwy, zapewniającej jeszcze większy niż kiedykolwiek zwrot energii;
  • lekkiej konstrukcji TORSION SPRING w podeszwie - stanowiącej wsparcie przy lądowaniu i przenoszeniu ciężaru ciała do przodu;
  • cholewce z Primeknit 360, która dzięki swej lekkości sprawia wrażenie drugiej skóry;
  • zapiętku3D, będąca doskonałym połączeniem wsparcia i adaptacji dla pięty biegacza
Po pierwsze, Ultraboost 19 to buty przeznaczone przede wszystkim do biegania i to od razu czuć przy pierwszych krokach. Po drugie spokojnie możemy założyć go na ulicę - do codziennej aktywności. Ludzie stawiają na jakość, a ten model z pewnością spełni oczekiwania każdego biegacza. Cieszę się, że marka adidas ma szansę inwestować w nowe technologie i innowacyjność. But z 17 części został ograniczony do 4 istotnych komponentów. W przyszłym roku pojawią się nowe odsłony kolorystyczne. - powiedziała Kate Woods, Dyrektor adidas

Podczas premiery w Paryżu powstała wyjątkowa okazja do zapoznania się z całą historią i poszczególnymi etapami powstawania nowej wersji butów Ultraboost, które już od lat cieszą się ogromną popularnością wśród biegaczy. Organizatorzy stworzyli specjalną wystawę oraz liczne wizualizację, niemal każdego etapu tworzenia butów.

RECODE RUNNING_ADIDAS ULTRABOOSTRECODE RUNNING_ADIDAS ULTRABOOST adidas Runners

Uczestnicy eventu mieli wyjątkową okazję jako pierwsi przetestować Ultraboost 19 na bieżni mechanicznej. Opinie były niemal jednogłośne, but świetnie otula stopę i stanowi jej integralną część, jest lekki i dynamiczny. Ultraboost 19 swoją technologią i nowym designem spełni oczekiwania zarówno biegaczy wysokiego wyczynu, jak i sportowców amatorów.

Wraz z premierą nowego modelu adidas UltraBooost 19, marka ruszyła z nową kampanią o nazwie  Recode Running. Powstała ona z myślą o sile transformacji biegania, jej wyjątkowej kultury i kreatywności. Bieganie zmienia się, powstają liczne kluby dla biegaczy i niekonwencjonalne zawody. Bieganie jest obecnie sportem towarzyskim, czymś więcej niż trenowanie w samotności. adidas zapowiada nową erę biegania!

RECODE RUNNING_ADIDAS ULTRABOOSTRECODE RUNNING_ADIDAS ULTRABOOST RECODE RUNNING_ADIDAS ULTRABOOST

Sport stale się rozwija i tworzy nową kulturę. Bieganie wyznacza nową drogę i zmienia życie wielu ludzi. Kilka lat temu stworzyliśmy społeczność, jaką jest adidas Runners, która opiera się nie tylko na samym bieganiu, ale przede wszystkim na relacjach między ludźmi. W grupie trenuje się łatwiej, biegacze wspierają się, motywują i wspólnie cieszą z sukcesów. Mamy już 64 lokalizacji na całym świecie, gdzie adidas Runners zrzesza biegaczy. Wśród nich są osoby, które dzięki adidasRunners wzięły ślub lub identyfikują się z tą społecznością za pośrednictwem tatuaży. To coś niesamowitego! - podkreśla Kate Woods.

adidas Ultraboost 19 jest dostępny w sprzedaży już od 15 grudnia na stronie adidas.pl i od 2019 w wybranych sklepach w całej Polsce.

Copyright © Agora SA