Jędrzejczyk, Wieniawa i Bigos dołączyły do kobiet, które zmieniają świat!

Odwaga, wytrwałość i determinacja. To cechy, które łączą te trzy niezwykłe kobiety. Wraz z globalnymi ambasadorkami marki, między innymi, Arianą Grande, Gigi Hadid i Gal Gadot, przedstawiają własną definicję kobiecej siły i motywują do działania w nowej odsłonie kampanii Reebok Be More Human.

Reebok od lat wspiera kobiety w realizowaniu pasji, przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości. Rozwijając ideę Be More Human, nieustannie motywuje do stawania się lepszą wersją siebie w obszarze fizycznym, mentalnym i społecznym.

W tegorocznej kobiecej kampanii wystąpiły najbardziej znane ambasadorki marki Reebok - piosenkarka Ariana Grande, modelka Gigi Hadid, aktorki Gal Gadot, Nathalie Emmanuel i Danai Gurira oraz zawodniczka CrossFit Katrin Davidsdottir. Do tych wyjątkowych osobowości dołączyły przywódczynie organizacji, które na co dzień pomagają kobietom w walce o ich prawa.


W kampanii każdej z ambasadorek towarzyszy unikalne przesłanie, które
oddaje ich charakter i nawiązuje do życiowych doświadczeń. Hasła mają inspirować
kobiety do działania i odkrywania swojej siły oraz dawać wiarę w to, że można zmieniać świat.

W polskiej odsłonie kampanii Reebok swoją interpretację kobiecej siły zaprezentowały trzy wyjątkowe ambasadorki marki - wielokrotna mistrzyni świata UFC Joanna Jędrzejczyk, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa oraz trenerka i mistrzyni Europy Pole Dance w duecie Katarzyna Bigos. Reprezentują różne światy i priorytety, jednak to, co je łączy, to nieustanna walka o siebie. Codziennie udowadniają, że moc sprawcza leży w nich samych.

Reebok Be More Human. Joanna JędrzejczykReebok Be More Human. Joanna Jędrzejczyk materiał prasowy

Dla Joanny Jędrzejczyk, mistrzyni świata UFC, doświadczonej zawodniczki od wielu lat związanej ze sportem, kobieca siła to odwaga w realizacji celów, zdolność do poświęceń, umiejętność osiągania sukcesów i podnoszenia się mimo przeszkód. „To moc, którą ma w sobie każda z nas. Musimy tylko ją w sobie odkryć, a nic nas nie za- trzyma.” - powiedziała Jędrzejczyk.

Reebok Be More Human. Julia WieniawaReebok Be More Human. Julia Wieniawa materiał prasowy

Julia Wieniawa to aktorka oraz piosenkarka, która z uporem i determinacją
realizuje swoje pasje. Jak sama pod- kreśla, siłę kobiecą interpretuje jako
pewność siebie, wytrwałość, konsekwentne dążenie do celu oraz spełnianie
marzeń.

Reebok Be More Human. Katarzyna BigosReebok Be More Human. Katarzyna Bigos materiał prasowy

Katarzyna Bigos, trenerka fitness, która łączy pracę zawodową z macierzyństwem, zauważa, że siła ta może mieć różne oblicza:  „To moment kiedy na treningu trenujesz wśród facetów jak równy z równym, to umiejętność godzenia wielu życiowych ról, a także dokonywanie mądrych wyborów. To pewność siebie, ale także delikatność, której nie powinniśmy się bać”.

Sylwetki ambasadorek marki Reebok, biorących udział w akcji, można poznać
na stronie reebok.pl/bemorehuman. In- formacje o kampanii można również
śledzić pod hashtagami #reebokpl oraz #bemorehuman.

Copyright © Agora SA