"Jestem najszybszy w necie i mam najlepszą sieć."- śpiewa Tomasz Kot w stroju biegacza. Dialog toczy się między dwoma bohaterami, którzy spierają się o to, czyja sieć jest lepsza. W ostateczności wychodzi na to, że są w jednej. Grupa biegaczy oraz piłkarzy jednoczy się i wychwalają jedną z kluczowych sieci komórkowych w Polsce.
Nie bardzo wiadomo, jak odnieść się do tej reklamy, ale dość dziwnie patrzy się na specyficznie ubranych biegaczy oraz Lewandowskiego, który śpiewa. A który raczej odbierany jest jako zachowawczy sportowiec.
W odbiorze reklama jest nieco humorystyczna, chyba aż za bardzo. Producentom udało się przyciągnąć uwagę odbiorców. A przynajmniej naszą.
Już nieraz pojawiły się reklamy, w których bieganie jest jednym z elementów, o ile nie głównym motywem produkcji. Wcześniej o biegowych reklamach pisaliśmy:
6 NAJLEPSZYCH reklam biegowych, które nie pozwalają przejść obojętnie
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!