Zobacz, jak wypromowali IAAF Diamond League w Sznghaju. Robi wrażenie!

Istnieją różne sposoby promocji różnych wydarzeń sportowych wśród mieszkańców. Chińczycy postanowili wykorzystać metro.

W sobotę w Szanghaju odbyło się drugie spotkanie, które związane było z IAAF Diamond League. Chińczycy wpadli na rewelacyjny pomysł, żeby rozreklamować wydarzenie wśród mieszkańców. Wykorzystane zostało metro, w którym codziennie podróżuje mnóstwo ludzi. Jest to jeden z podstawowych środków transportu. Kreatywna promocja to połowa sukcesu. Pomysł jest rzeczywiście oryginalny.

TT

PolskaBiegaPolskaBiega TT TT

PolskaBiegaPolskaBiega TT TT

Podobna promocja odbyła się w Hamburgu:

PolskaBiegaPolskaBiega TT TT

Co myślicie o takich akcjach? Podoba wam się?

WIĘCEJ PODOBNYCH HISTORII ZNAJDZIESZ  TUTAJ

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.