Plan treningowy z okazji studniówki Maratonu Warszawskiego

Do 33. Maratonu Warszawskiego zostało 97 dni - to już niewiele, ale wciąż wystarczająco by przygotować się do pokonania dystansu 42,195 km. Zwłaszcza z planem treningowym napisanym przez Małgorzatę Sobańską i jej męża i trenera - Piotra Mańkowskiego.

Na 100 dni przed startem pora wkroczyć na ścieżkę regularnych, systematycznych i zaplanowanych treningów, by za trzy miesiące stanąć na starcie w szczytowej formie. Odliczanie ostatnich 100 dni do startu 33. Maratonu Warszawskiego już trwa. Specjalny plan 100-dniowy, który przygotowali Małgorzata Sobańska i Piotr Mańkowski, przeprowadzi Was dzień po dniu aż do 25 września. Ukończyłeś półmaraton w marcu? Biegasz w miarę regularnie, ale nigdy nie skusiłeś się na udział w zawodach? A może boisz się, że dystans 42 kilometrów to wyzwanie, któremu nie podołasz? Ten plan jest dla Ciebie. Cztery treningi w tygodniu, sporo biegania ale i ćwiczeń sprawnościowych, wszystko rozpisane dzień po dniu. Fundacja Maraton Warszawski zaprasza do wspólnego przygotowania do tego magicznego dystansu. 25 września każdy może dołączyć do wielotysięcznego tłumu przemierzającego ulice Warszawy.

Moc jest w Tobie!

Plan treningowy znajduje się na oficjalnej stronie 33. Maratonu Warszawskiego .

Dołącz do nas na Facebooku.