• Link został skopiowany

Powerade nawodni uczestników ORLEN Warsaw Marathon

Powerade został partnerem głównym tegorocznego ORLEN Warsaw Marathon. W ramach współpracy dostarczy produkt dla biegaczy do stref nawodnienia na trasie zawodów oraz przygotuje szereg atrakcji dla publiczności.
Orlen Warsaw Marathon. Kto będzie gonić Henryka Szosta?
mat. Orlen Warsaw Marathon

Biegowe ciekawostki, porady i newsy. Śled ź nas na Facebooku i Twitterze @PolskaBiega

Zaangażowanie Powerade w ORLEN Warsaw Marathon stanowi kontynuację misji edukacyjnej marki. Jej przesłaniem jest uświadamianie sportowców-amatorów o konieczności właściwego nawodnienia w trakcie wysiłku fizycznego i przybliżanie im korzyści płynących z konsumpcji Powerade podczas uprawiania sportu.

- Jest nam bardzo miło, iż kolejna uznana w świecie sportu marka dołącza do portfolio sponsorskiego ORLEN Warsaw Marathon. Jesteśmy przekonani, iż każdy z naszych partnerów właściwie wykorzysta wzrastający potencjał aktywności fizycznej Polaków, startujących w maratonie i imprezach towarzyszących - stwierdził Sebastian Chmara, dyrektor ds. komunikacji ORLEN Warsaw Marathon.

- ORLEN Warsaw Marathon to jedna z najważniejszych imprez biegowych w Polsce. Doskonale pokazuje to liczba zawodniczek i zawodników, którzy stanęli na starcie w ubiegłym roku i stale wzrastająca ilość chętnych do sprawdzenia swoich możliwości podczas zbliżającej się edycji. Chcemy być blisko biegaczy i zapewniać im najlepszy produkt do nawadniania, stąd nasza decyzja o nawiązaniu współpracy - wyjaśnia Damian Podawca, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.

Logo marki Powerade - dzięki współpracy z ORLEN Warsaw Marathon - będzie obecne na numerach startowych zawodników oraz we wszystkich materiałach wizualnych, przygotowanych przez organizatorów. Produkt natomiast będzie dostępny dla zawodników przed, w trakcie i po zakończeniu rywalizacji.

W biegu na 10 km, towarzyszącemu głównemu maratonowi, weźmie udział Robert Korzeniowski. Czterokrotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym przedłużył właśnie umowę ambasadorską z Powerade na rok 2014, kontynuując swoje zaangażowanie w projekty edukacyjne marki. - Jestem podbudowany, obserwując jak wiele ludzi zaczyna traktować aktywność fizyczną i bieganie jako stały i ważny element swojego życia. Cieszę się również z faktu, że zwiększa się odsetek uświadomionych sportowców-amatorów, rozumiejących rangę prawidłowego nawodnienia i że będę miał okazję wspólnie z nimi startować - mówi Robert Korzeniowski.

Czytaj więcej o ORLEN Warsaw Marathon !

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.