Japończyk nie płacze nad rozbitym jajkiem...

... bo w Japonii jajko po bliskim kontakcie z ziemią wskutek upadku z 22 metrów - jest całe i zdrowe. Japończycy znaleźli swój sposób na intrygującą reklamę, mając przy okazji mnóstwo zabawy. Dużo krzyku, pisku i radości, jajko całe, a Japończyk szczęśliwy...

Chodzi o reklamę technologii Asics Gel, w której ludzie w białych kitlach zrzucają nieugotowane jajko na matę wykonaną z żelu, który firma stosuje do amortyzacji w swoich butach. Reklama rozeszła się szerokim echem, a filmiki rozlały potężną falą po YouTube.com. Prezentowany film jest echem tejże reklamy. Mata żelowa chroni upadające jajko, a szczęśliwy prezenter rozbija je potem do miski, żeby udowodnić że jest autentyczne, nieugotowane i pokazać tym samym prawdziwość eksperymentu. Oglądanie radośći Japończyków po udanym teście - bezcenne...

 

Film obrazujący powstawanie reklamy.

 

Dołącz do nas na Facebooku.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.