Gone On My Catwalk - nowa aplikacja zachęcająca do aktywności

Osoby na co dzień pracujące przy komputerze zapewne doceniają możliwość spędzania wolnego czasu na łonie natury. Jeśli jednak potrzebujesz motywacji, by odejść od klawiatury komputera, być może będzie nią aplikacja Helly Hansen - Gone On My Catwalk.

Aplikacja Gone On My Catwalk rejestruje czas spędzony na świeżym powietrzu i obdarowuje użytkowników nagrodami rzeczowymi ukrytymi cyfrowo (geocaching) w określonych punktach naszych tras - na mapach w wybranych krajach Europy (również w Polsce), Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Ameryki Północnej.

Raz w tygodniu jury Helly Hansen oceni zdjęcia nadsyłane przez użytkowników aplikacji i nagrodzi najlepsze z nich. Nagrodę otrzymamy również po spędzeniu łącznie 20 godzin na łonie natury. Po tym etapie aplikacja będzie zachęcać nas do kontynuowania aktywności i do przesyłania kolejnych zdjęć do konkursu fotograficznego.

Aplikacja Gone On My Catwalk jest dostępna zarówno w Apple iTunes jak i na platformę Android w sklepie Play.

O FIRMIE HELLY HANSEN

Założona w roku 1877 w miejscowości Moss w Norwegii firma Helly Hansen zajmuje się produkcją odzieży i obuwia, w tym ubrań sportowych, outdoorowych, do uprawiania sportów wodnych, bieliznę termoaktywną. Firma opracowała pierwszy elastyczny, wodoodporny materiał ponad 130 lat temu, stworzyła pierwszy materiał typu polar w latach 60., a w latach 70. wprowadziła na rynek pierwszą linię technicznej bielizny termoaktywnej wykonanej w technologii LIFA? Stay Dry. Dziś Helly Hansen jest oficjalnym partnerem ponad 60 ośrodków narciarskich i organizacji przewodników górskich. Dostarcza odzież i obuwie ponad 33 tysiącom ludzi zawodowo związanych z górami.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.