Dieta biegacza

  • Banany, dlaczego warto je jeść?

    Banany, dlaczego warto je jeść?

    Banany cieszą się ogromną popularnością wśród biegaczy. Owoc ten jest bogaty w węglowodany oraz składniki mineralne. Stanowią idealną przekąskę zarówno przed jak i po treningu. Banany można wykorzystać jako bazę do konkretnych posiłków, koktajli czy deserów.

  • Ile kalorii spalimy w trakcie biegu?

    Ile kalorii spalimy w trakcie biegu?

    Wiele osób swoją biegową przygodę zaczyna, aby schudnąć i poprawić sylwetkę. Ważne jest wtedy, aby wiedzieć ile kalorii spalimy podczas biegu, jak często biegać, żeby schudnąć i jakie dystanse będą najlepsze. Bieganie to nie tylko zdrowe hobby, ale też świetny spalacz kalorii. Podpowiadamy jak biegać, żeby schudnąć.

  • Produkty light kontra zwykłe - czy warto je kupować?

    Produkty light kontra zwykłe - czy warto je kupować?

    Niezależnie od tego czy bieganie jest główną aktywnością fizyczną, na której się skupiamy czy unikamy jakiegokolwiek ruchu, staramy się, aby nasza dieta była odpowiednio zbilansowana i zapewniała nam nie tylko witalną, ale i szczupłą sylwetkę. Wśród całej wysokoprzetworzonej żywności, fast foodów i nie zawsze zrozumiałych dla nas składów jedzenia, znajdziemy produkty light. Czy są one czymś, po co warto sięgać?

  • Co jeść po wieczornym treningu?
  • Suplementy dla biegacza. Kiedy i jakie są potrzebne?

    Suplementy dla biegacza. Kiedy i jakie są potrzebne?

    Regularnie biegasz, od innych biegaczy słyszysz, że przyjmują różne suplementy. Zaczynasz się zastanawiać - brać czy nie brać? Wokół popularnych preparatów witaminowych, kwasów tłuszczowych i makroelementów narosło wiele mitów. Przekonaj się, czy suplementy są dla ciebie.

  • 5 zasad zdrowego żywienia dla biegaczy
  • Awokado na talerzu biegacza, dlaczego warto? [4 przepisy]
  • Pyszne i rozgrzewające zupy, które sprawdzą się zawsze

    Pyszne i rozgrzewające zupy, które sprawdzą się zawsze

    Czasami pogoda nas nie rozpieszcza. Po powrocie do domu z treningu potrzebujemy szybko uzupełnić energię i rozgrzać organizm. O tej porze roku świetnie sprawdzą się zupy, które są sycące, aromatyczne i dobrze przyprawione. Do zup wystarczy dodać składnik, który rozgrzewa wychłodzony organizm: imbir, czosnek, kminek, papryczkę chilli czy majeranek. Sprawdź, cztery sprawdzone przepisy.

  • Co zjeść przed bieganiem? Przekąski okołotreningowe

    Co zjeść przed bieganiem? Przekąski okołotreningowe

    Co zjeść przed treningiem, jeśli do jego rozpoczecia zostało niewiele czasu? Ma być smacznie, lekko i energetycznie. Zanim pójdziesz pobiegać musisz przyswoić trochę paliwa, bez tego twój trening nie będzie efektywny. Sprawdź, kilka prostych przepisów na przekąski okołotreningowe, które z łatwością wykonasz samodzielnie w domu.

  • Dynia bogata w witaminy i minerały [5 przepisów]

    Dynia bogata w witaminy i minerały [5 przepisów]

    Dynia dostarcza witamin, wspomaga odchudzanie i poprawia nastrój. Jest łatwostrawna i niskokaloryczna, dlatego świetnie sprawdzi się w dietach odchudzających. Ugotowana nie traci swoich wartości z wyjątkiem witaminy C. Jest bogata w potas, który reguluje ciśnienie krwi, a także utrzymuje równowagę elektrolitów w organizmie. Jest owocem sycącym i bardzo wszechstronnym. Dynię możemy upiec, udusić i ugotować. Stanowi świetny dodatek do mięs, deserów i przetworów.