Najnowsze artykuły

  • Trening funkcjonalny dla biegaczy z gumami miniband [8 ćwiczeń]

    Trening funkcjonalny dla biegaczy z gumami miniband [8 ćwiczeń]

    Biegacze potrzebują silnych mięśni korpusu oraz stabilizacji bioder. Niestabilna miednica może przyczynić się do zaburzeń w funkcjonowaniu aparatu ruchu i co gorsza doprowadzić zawodnika do kontuzji. Trening funkcjonalny powinien stanowić nieodłączny element przygotowania sportowca. Niewątpliwie praca nad własną funkcjonalnością przełoży się na poprawę ekonomii ruchu, przywróci równowagę mięśniową, a przede wszystkim zmniejszy ryzyko odniesienia kontuzji.

  • Bieganie z psem, jak zacząć i na co zwrócić uwagę?
  • 5 zasad zdrowego żywienia dla biegaczy
  • Joga dla biegaczy. Zwykła gimnastyka czy idealne uzupełnienie treningu?
  • Życie w biegu: 100 kilometrów wokół stołu
  • Superfoods - hity zdrowej kuchni

    Superfoods - hity zdrowej kuchni

    Moda na SUPERFOODS opanowała świat. Jarmuż, czystek, młody jęczmień i inne produkty bogate w witaminy, minerały, antyoksydanty, błonnik czy białko, cieszą się coraz większa popularnością. Dowiedz się więcej na temat niezwykłej żywności i sam zdecyduj czy oparta na niej dieta to fanaberia dla hipsterów, czy opłacalna inwestycja we własne ciało.

  • Techniczna koszulka 4F w pakiecie każdego półmaratończyka

    Techniczna koszulka 4F w pakiecie każdego półmaratończyka

    Do 12. PKO Poznań Półmaratonu pozostało tylko 30 dni! To już pewne, że 14 kwietnia na linii startu pojawi się ponad 9 tysięcy zawodników. Na bieg zarejestrować można się nawet w przeddzień zawodów, pod warunkiem, że nie zostanie osiągnięty maksymalny limit zawodników, który w tym roku wynosi 12 tysięcy biegaczy.

  • Od grubaska do biegacza, czyli bezpieczna metamorfoza [7 PORAD]

    Od grubaska do biegacza, czyli bezpieczna metamorfoza [7 PORAD]

    Chcesz, aby znajomi których nie widziałeś od lat zachwycili się Twoją sylwetką? Marzysz, żeby zmieścić się w stare spodnie? A może po prostu chcesz być zdrowo wyglądającym człowiekiem? Kilkutygodniowe głodówki, mordercze treningi, maści na odchudzanie, tabletki potrafiące zdziałać cuda... Drogi na skróty nie poprowadzą daleko, a w konsekwencji mogą mieć nawet odwrotne działanie od zamierzonego. Jak każdy cel stawiany sobie na życiowej ścieżce, tak samo skuteczna metamorfoza musi opierać się na solidnym fundamencie. Sprawdź czego nie może zabraknąć w Twojej przemianie!

  • Awokado na talerzu biegacza, dlaczego warto? [4 przepisy]
  • Rano, w południe czy wieczorem? Kiedy najlepiej biegać?