WYGRAJ LIGĘ RUSZA NA WIOSNĘ! SKOMPLETUJ DRUŻYNĘ I WALCZ. 10 000 W PULI ?
Projekt Polskiego Związku Piłki Nożnej zakłada, że osoba określana mianem SLO (od angielskiego Supporters Liaison Officer) ma być zatrudniona w każdym klubie Ekstraklasy i pierwszej ligi.
SLO musi cieszyć się zaufaniem kibiców i zarządu klubu. Zakres jego obowiązków przytacza serwis niebiescy.pl:
- uzyskiwanie informacji nt. zasad obsługi kibiców gości i dystrybucja informacji wśród fanów własnego klubu,
- prowadzenie komunikacji między kibicami, a klubem dotyczącej opraw meczowych,
- weryfikacja osób posiadających bilety, ale niefigurujących na liście wyjazdowej celem umożliwienia im wejścia na mecz,
- sporządzanie raportów ze wszystkich meczów (szybkość wejścia na stadion, czas wyjazdu od momentu wyjazdu aż do powrotu itp.) oraz przekazywanie ich krajowemu koordynatorowi,
- pomoc kibicom niepełnosprawnym i wsparcie procesów samoorganizacji środowiska.
Projekt koordynuje dr Dariusz Łapiński, który wcześniej pracował nad akcją "Kibice razem".
- Docelowo chcielibyśmy, aby każde znaczące środowisko kibiców w Polsce mogło załatwiać swoje sprawy meczowe za pośrednictwem klubowego koordynatora ds. kontaktów z kibicami, a sprawy społeczne dzięki pomocy lokalnego ośrodka "Kibice razem" - mówił Łapiński.
Kulisy sportowych wydarzeń na Śląsku. Dołącz do nas na Facebooku"
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!