Zastrzyk gotówki dla PSG. Nowy sponsor zapłaci 50 mln euro

Goat Group Inc. nowym sponsorem Paris Saint-Germain. Platforma internetowa oferująca luksusową odzież i akcesoria podpisała z klubem trzyletnią umowę wartą ponad 50 milionów euro.

Platforma GOAT powstała w 2015 roku i do tej pory dorobiła się już ponad 30 milionów członków oraz 600 tysięcy sprzedających w 170 krajach całego świata. Platforma znana jest głównie w USA, jednak teraz planuje ekspansję poza Amerykę Północną i właśnie Paris Saint-Germain ma pomóc w szerzeniu jej marki.

Zobacz wideo Arabia Saudyjska w teorii najłatwiejszym rywalem Polaków. Ale wcale nie będzie łatwym

Wartość trzyletniej umowy szacowana jest na ponad 50 milionów euro. Logo platformy pojawi się na koszulkach meczowych drużyny, zastępując QNB Group, czyli katarski bank komercyjny. Dzięki współpracy z GOAT PSG stanie się pierwszym klubem, który będzie udostępniał na platformie limitowane produkty takie jak specjalnie tworzona odzież klubowa czy oryginalne koszulki meczowe z dawnych lat.

Reklama współpracy PSG i GOAT ma też pojawić się w telewizji, sieci i na stadionie wicemistrzów Francji. - Kibice PSG myślą podobnie jak my. Dbają o modę i styl. W końcu Paryż jest kolebką najlepszej mody - powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny Goat Group - Eddy Lu.

Nowy sponsor PSG

To nie pierwsza umowa, która łączy PSG ze światem mody. W poprzednich latach klub związał się z takimi firmami jak: Balmain, Stussy i A Bathing Ape. W zeszłym roku PSG podpisało dwuletnią umowę z Diorem, który zapewnia zawodnikom eleganckie ubrania na specjalne okazje, gale i przyjęcia.

Ciekawostką jest to, że producentem koszulek PSG jest amerykańska firma Nike, która w 2019 roku przedłużyła kontrakt z klubem do 2032 roku, oferując mu niemal 90 milionów dolarów rocznie. Bardzo rzadko zdarza się, by firmy z jednej branży, zwłaszcza odzieżowej, reklamowały się na piłkarskich koszulkach. GOAT, tak samo jak Nike, zyskało prawo do wizerunku gwiazd zespołu Mauricio Pochettino.

W czerwcu zeszłego roku wartość Goat Group Inc. wyceniono na blisko 3,5 miliarda dolarów. - Naszym celem jest dynamiczny rozwój. W planach mamy kolejne inwestycje, o których poinformujemy już niedługo - zapewnił Lu.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.