6 grudnia br. w malowniczym Bordeaux zawarta została umowa sponsorska pomiędzy Wiśniowski a FC Girondins de Bordeaux. Podpisy pod nią złożyli: Andrzej Wiśniowski – właściciel marki Wiśniowski oraz Stéphane Martin – prezes klubu FC Girondins de Bordeaux. Współpraca obowiązywała będzie do końca sezonu 2018/2019, czyli do czerwca 2019.
Logotyp polskiego producenta widoczny będzie między innymi na lewym rękawie na koszulkach zawodników, na bandach podczas meczów na stadionie Matmut Atlantique czy w klubowych obiektach treningowych Le Haillan. Dzięki statusowi oficjalnego partnera klubu marka Wiśnowski zyskała wyłączność branżową wśród sponsorów tego francuskiego klubu. Do jej dyspozycji są również obiekty klubowe oraz piłkarze.
- Współpraca z tak znaną drużyną to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujący projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy się z rynkiem za pomocą projektów sportowych, po polskich przyszedł czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to ważny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagającym rynku francuskim, szczególnie w tym strategicznym regionie handlowym. Girondin de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakości. To wartości wpisane również w filozofię naszej marki – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski. – Klub ma konotację polskie, to tu trenował Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym składzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa – dodaje.
Dlaczego Girondins de Bordeaux?
Girondins de Bordeaux to jeden z najbardziej znanych piłkarskich klubów francuskich. Założony w 1881 roku od 1945 roku z sukcesami startuje w rozgrywkach Ligue 1. Klub sześciokrotnie sięgał po mistrzostwo Francji i dziewięciokrotnie po wicemistrzostwo tego kraju.