Najpierw reprezentacja Polski, a teraz europejski gigant. InPost odpalił bombę!

InPost coraz śmielej rozpycha się w świecie sportu. Firma przede wszystkim jest sponsorem strategicznym reprezentacji Polski, natomiast nawiązała też ostatnio kilka dużych współprac zagranicznych. Na tym jednak nie zamierza poprzestać. Prezes firmy Rafał Brzoska ogłosił we wtorek sensacyjną wiadomość.

Real Madryt sprowadził w letnim okienku transferowym Kyliana Mbappe. FC Barcelona sięgnęła za to choćby po Daniego Olmo. Aby móc rywalizować z tymi hegemonami o tytuł mistrza Hiszpanii, Atletico Madryt również musiało się wzmocnić. I zrobiło to, gdyż w ostatnich dniach dołączyli do niego: Robin Le Normand, Alexander Sorloth oraz Julian Alvarez. A to nie koniec niespodzianek. 

Zobacz wideo Tak Polacy powitali bohaterów igrzysk! Sceny na lotnisku

InPost nowym sponsorem Atletico Madryt. "To dla nas zaszczyt"

Atletico poinformowało we wtorek, że nawiązało współpracę z polską spółką - InPost. Zaznaczono, że na mocy umowy paczkomaty firmy zostaną ulokowane na stadionie Civitas Metropolitano, a ponadto w miastach sportowych - Alcala de Henares i Majadahonda. Marka będzie też reklamowana podczas meczów La Liga, a pod stadionem będą rozkładane jej specjalne strefy kibica. Dzięki tej współpracy InPost stanie się oficjalnym dostawcą przesyłek klubu oraz pośrednikiem w handlu elektronicznym.

Dyrektor generalny ds. przychodów Oscar Mayo nie kryje zadowolenia z porozumienia. "Cieszymy się, że możemy powitać InPost w rodzinie Atletico. Tym samym będziemy mogli przedstawić fanom przełomową usługę dostaw oferowaną przez firmę. Cechuje nas jedno: umiejętność płynięcia pod prąd bez zatrzymywania, co pozwala nam realizować marzenia i być zespołem wojowników. Wierzymy, że InPost to idealny partner, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach" - przekazał. 

Założyciel firmy Rafał Brzoska oznajmił, że jest dumny z tego, że udało się podjąć współpracę z tak wielkim klubem. "Wierzę, że wzmocni to rozpoznawalność marki w Hiszpanii i kolejne miliony tamtejszych fanów zakochają się w dostawach InPost" - czytamy.

"To dla nas zaszczyt. Atletico to zespół, który scala takie wartości jak: wytrwałość, wysiłek, zaangażowanie oraz pasja" - dodał dyrektor zarządzający rynkami w Hiszpanii, Portugalii oraz Włoszech Nicola D'Elia. Tak samo uważa dyrektor ds. sponsoringu sportowego Marek Szkolnikowski. "Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie rozwoju biznesu na rynkach europejskich" - uzupełnił.

InPost poszerza zatem działalność na rynku sportowym. Poza współpracą z reprezentacją Polski wspiera również brytyjski Newcastle United, kolarski wyścig Tour de France oraz naszych lekkoatletów m.in. Natalię Kaczmarek czy Wojciecha Nowickiego.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.