Już w niedzielę 19 marca na stadionie Camp Nou dojdzie do kolejnej odsłony "El Clasico", a więc starcia FC Barcelony z Realem Madryt. Z tej okazji w ramach współpracy sponsorskiej pomiędzy "Blaugraną" i serwisem muzycznym Spotify, wykonano specjalną edycję koszulek meczowych. Właśnie w nich zagrają prestiżowe spotkanie piłkarze "Dumy Katalonii".
Nie ma rewolucyjnych zmian w stylistyce, czy kolorystyce, ale są widoczne wyróżnione elementy. Na przodzie koszulki widnieje duże logo, nawiązujące do najnowszego albumu muzycznego Rosalii, popularnej w Katalonii i całej Hiszpanii wokalistki. Prezentacja nowego stroju odbyła się w mediach społecznościowych za pomocą filmu promocyjnego.
Rosalia w aplikacji Spotify jest 63. najpopularniejszą artystką świata, a w ostatnim miesiącu jej utwory odtwarzało ponad 37 milionów słuchaczy. Ponadto autorka hitów "Con Altura" i "La noche de anoche" urodziła się w miejscowości Sant Esteve Sesrovires, która znajduje się w prowincji Barcelona.
Motywem przewodnim jest symbol fruwającego motyla, ale klub wyjaśnił sympatykom wybór Rosalii i całego motywu: "Wybraliśmy ją, ponieważ minął rok od jej albumu Motomami — płyty, która przesunęła granice muzyki współczesnej". Rzecz w tym, że nowe uniformy też mają szanse przesunąć pewną granicę, chodzi o wytrzymałość portfeli kibiców.
Za tę limitowaną nakładem koszulkę w podstawowej wersji zapłacić trzeba 350 funtów, a więc ponad 1600 zł. Za wersję ekskluzywną, najdroższą z możliwych, cena wynosi ponad 1700... funtów. To nie pierwszy raz, kiedy na "El Clasico" gracze Barcelony wychodzą z logo muzyka na koszulkach. Poprzednio grali z symbolem sowy, co było odniesieniem do popularnego rapera Drake'a.