Robert Lewandowski jest oficjalnie piłkarzem Barcelony od drugiej połowy lipca, kiedy to odszedł z Bayernu Monachium za około 50 milionów euro. Polski napastnik zagrał także w trzech meczach podczas przedsezonowego tournée po Stanach Zjednoczonych, ale nie zdobył pierwszej bramki w nowych barwach. Lewandowski został przywitany w Barcelonie jeszcze w trakcie tournée, natomiast konkretna prezentacja odbyła się 5 sierpnia tego roku.
Oficjalna prezentacja Roberta Lewandowskiego na Spotify Camp Nou rozpoczęła się o godzinie 12:30. Polski napastnik pojawił się na murawie wraz z prezesem Joanem Laportą i miał założoną koszulkę z numerem 9. Najpierw w stronę kibiców zwrócił się Joan Laporta, a potem głos zabrał Robert Lewandowski. I błyskawicznie porwał tłum zebrany na stadionie. - Dzień dobry, witajcie Cules. Jestem bardzo zadowolony, że mogę być w Barcelonie - powiedział napastnik, który zwrócił się do fanów po katalońsku.
Lewandowski miał co robić podczas prezentacji. Zaprezentował popis piłkarskich umiejętności, co nie umknęło uwadze mediów na całym świecie. Potem wziął udział w konferencji prasowej dla katalońskich mediów, a następnie spotkał się z polskimi dziennikarzami.
Więcej treści sportowych znajdziesz również na Gazeta.pl
Odpowiednia oprawa tego wydarzenia dotyczyła rzez jasna również mediów społecznościowych Lewandowskiego. Na jego koncie na Instagramie pojawiły się dwa posty. "Nigdy nie przestawaj marzyć" – brzmiał opis pod zdjęciem z Joanem Laportą i koszulką Barcelony. Natomiast w drugim poście, gdzie zamieszczono kilka fotografii z prezentacji, napisano: "Niech rozpocznie się nowy rozdział. Vamos!".
Prezentacja Roberta Lewandowskiego. Pierwszy mecz Polaka w barwach Barcelony na Camp Nou. A także reakcje kibiców, obrazki ze stadionu oraz miejsc, które właśnie teraz stają się sportowym i nie tylko sportowym domem kapitana reprezentacji Polski. To wszystko można śledzić na Sport.pl dzięki relacjom specjalnego wysłannika Dominika Wardzichowskiego. Obrazki, smaczki, relacje na żywo, zdjęcia i wideo. Do śledzenia w Sport.pl, a także na Instagramie i TikToku.