FC Barcelona ma nowego sponsora. Wielkie pieniądze i olbrzymia zmiana

70 milionów euro rocznie - tyle na umowie ze Spotify ma zarabiać FC Barcelona. Szwedzka firma została nowym sponsorem katalońskiego klubu, dla którego oznacza to duży wzrost dochodów.

Przez najbliższe cztery sezony reklama Spotify będzie widoczna na koszulkach pierwszej drużyny męskiej i żeńskiej FC Barcelony. Warto dodać, że w tym sezonie na takiej reklamie klub zarabia 32 miliony euro. Umowa ze Spotify będzie około dwa razy wyższa, a do tego należy dodać pieniądze z praw do nazwy stadionu, który od przyszłego sezonu będzie się nazywał Spotify Camp Nou.

Zobacz wideo Tak wyglądają scenariusze rozważane przez PZN. "Kluczowe spotkanie w tym tygodniu" [Sport.pl LIVE #17]

Umowa została już podpisana, jednak musi ona jeszcze zostać zatwierdzona na spotkaniu kibiców, do którego dojdzie 3 kwietnia.

FC Barcelona ma nowego sponsora

- Czujemy się bardzo dumni, że możemy ogłosić pionierski sojusz z takim podmiotem stanowiącym punkt odniesienia na całym świecie jak Spotify. Ten związek pozwoli nam na dalsze przybliżanie klubu do jego kibiców i sprawienie, żeby poczuli się jeszcze bardziej częścią rodziny Barcelony poprzez unikalne doświadczenia, które pozwolą nam łączyć rozrywkę i futbol, umożliwiając nam jednocześnie dotarcie do większej liczby osób z całego świata - powiedział prezydent FC Barcelony, Joan Laporta (tłumaczenie fcbarca.com).

I dodał: - To także związek, w którym kontynuujemy postęp w tej nowej, rozpoczętej przez nas erze, która znów pokazuje innowacyjny charakter i ciągłe doskonalenie cechujące Barcelonę, co uczyniło klub unikatowym w skali światowej.

Spotify to szwedzki gigant oferujący dostęp do muzyki oraz podcastów. Obecnie liczy on 406 milionów użytkowników i 180 milionów abonentów na całym świecie.

FC Barcelona nie jest pierwszym klubem, o którym w ostatnim czasie wspominano w kontekście nawiązania współpracy ze Spotify. Wcześniej media twierdziły, że trwają rozmowy na temat chęci przejęcia kontroli w Arsenalu. Ostatecznie nic jednak z tego nie wyszło.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.