Facebook pokaże wszystkie 380 meczów La Ligi swoim użytkownikom z Azji Południowej, w Indiach, Afganistanie, Bhutanie, Bangladeszu, Nepalu, Malediwach, Sri Lance i Pakistanie.
Nowy sezon w Sport.pl. La Liga. Real Madryt rozpoczyna erę post-Cristiano
Firma Marka Zuckerberga nie podała do informacji, ile zapłaciła za prawa, ale w 2014 roku Sony Pictures Network wykupienie możliwości transmitowania spotkań ligi hiszpańskiej kosztowało 32 mln dolarów. W zeszłym roku FB walczył o prawa do pokazywania spotkań rozgrywek indyjskiej Premier League w krykieta, ale przegrał przetarg.
Facebook zamierza wykorzystać rozgrywki La Ligi do promocji swojej marki na prężniej rozwijającym się rynku południowej Azji. W regionie z popularnego serwisu społecznościowego korzysta około 350 mln ludzi, a jeszcze w tym roku około pół miliarda będzie miało stały dostęp do sieci internetowej. Warto również podkreślić, że populacja samych Indii wzrośnie do 2030 roku z obecnych 1,3 do 1,5 mld.