Primera Division. Messi strzela gola! Spalony! Był?

Do kontrowersyjnej sytuacji doszło w 64. minucie meczu Barcelona - Atletico. Przy stanie 1:1 do bramki trafił Messi, ale sędzia uznał, że był spalony. Czy słusznie? Spotkanie ostatecznie zakończyło się remisem i mistrzem zostało Atletico.

Czytaj relację Z Czuba z meczu Barcelona - Atletico

Messi rzeczywiście był na pozycji spalonej, ale wątpliwości są co do tego, kto mu podawał. Sędzia uznał, że był to Fabregas, jednak na powtórkach wydaje się, że był to Juanfran, a więc mielibyśmy do czynienia z błędem arbitra, który mógł zaważyć na losach mistrzostwa Hiszpanii.

Niezwykły sezon w Primera Division dobiegł końca. Barcelona, aby zdobyć mistrzostwo, musiała wygrać. Atletico wystarczał remis.

 
Czy bramka była prawidłowa?
Więcej o: