Polski gigant rusza na podbój Premier League. Co za ogłoszenie!

Dwa lata temu Newcastle United zostało przejęte przez saudyjski fundusz inwestycyjny. W poprzednim sezonie już widzieliśmy pierwsze tego skutki - zespół zasilany saudyjskimi funduszami zajął czwarte miejsce w Premier League i wrócił do Ligi Mistrzów po ponad dwudziestu latach przerwy. W sobotę rano niespodziewanie pojawiła się wiadomość, że klub nawiąże współpracę z polską firmą, którą doskonale zna każdy Polak. Hit!

Newcastle United na przełomie wieków było jedną z najlepszych angielskich drużyn. Rekordy strzeleckie w jej barwach bił Alan Shearer, a drużyna regularnie grała w europejskich pucharach. Potem przyszedł jednak wieloletni zastój i popularne "Sroki" spędziły nawet dwa sezony w Championship. Wszystko zmieniło się, gdy klub przejął nowy właściciel - saudyjski fundusz inwestycyjny. Newcastle, dzięki solidnym wzmocnieniom, stało się jedną z najlepszych drużyn Premier League i po ponad dwudziestu latach przerwy wróciło do Ligi Mistrzów

Zobacz wideo Michał Probierz wykorzystał pomidora. Ależ pewność siebie!

Hit w Premier League. Polska firma sponsorem Newcastle

Po 13. kolejkach obecnego sezonu Newcastle zajmuje siódme miejsce w ligowej tabeli. W sobotę 2 grudnia o godzinie 21:00 zmierzy się z Manchesterem United w hitowym spotkaniu 14. kolejki Premier League. Kilka godzin przed rozpoczęciem tego meczu w sieci pojawiła się sensacyjna wiadomość. Klub nawiązał współpracę z... polskim gigantem.

W mediach społecznościowych firmy InPost pojawił się specjalny materiał. Spółka przekazała, że została nowym sponsorem Newcastle. "Paczkomat kibicuje Srokom! Jesteśmy oficjalnym partnerem Newcastle United" - ogłoszono w serwisie X.

InPost to polska firma zajmująca się świadczeniem usług pocztowych. Ogromną rozpoznawalność i pozycję jednego z liderów na rynku zapewnił jej Paczkomat - urządzenie, w którym bardzo wygodnie można odebrać przesyłkę. InPost posiada w Polsce już ponad 20 000 tego typu urządzeń. W 2022 roku o spółce mogli usłyszeć kibice reprezentacji Polski, bo wtedy firma została sponsorem kadry, a ostatnio odegrała sporą rolę przy skandalu wokół PZPN

Skąd pomysł sponsorowania Newcastle? InPost chce się rozwijać również na innych rynkach. Firma od kilku lat funkcjonuje w Wielkiej Brytanii, gdzie ma 6000 urządzeń do odbierania paczek. Najwidoczniej chce jeszcze bardziej zwiększyć swoją rozpoznawalność w tym kraju. To nie jedyna inwestycja w sport ogłoszona w ostatnich miesiącach. W październiku spółka została sponsorem wyścigu Tour de France.

Więcej o:
Copyright © Agora SA