Wisła Płock słynie z udanych akcji marketingowych. Kilka tygodni temu klub ogłosił przedłużenie kontraktu przez Piotra Tomasika za pomocą klipu w stylu gry GTA. O materiale mówiło się w całej Europie. Teraz Wisła Płock znów rozgrzała sieć pewnym klipem.
W poniedziałek 25 lipca w oficjalnym sklepie Wisły Płock ruszyła promocja na koszulki meczowe. Klub ogłosił to w dość ciekawy sposób bo za pośrednictwem klipu przypominającego reklamę, która jeszcze kilka tygodni temu wręcz irytowała Polaków. Chodzi o reklamę Shopee.
Więcej artykułów o podobnej treści znajdziesz na portalu Gazeta.pl.
Wisła poszła śladem platformy sprzedażowej i również nagrała piosenkę do melodii piosenki dla dzieci "Baby Shark". W jej słowach pojawia się między innymi "płocki Lewandowski" czy "Barca". W ten sposób klub chciał zachęcić kibiców do zakupu nowych koszulek.
Wisła Płock również w bardzo ciekawy sposób podpisała wideo. "Nie włączajcie, bo tego nie da się odzobaczyć i odusłyszeć. Streścimy wam. Prowadzimy wyprzedaż koszulek z sezonu 2021/2022. Koszulki kupisz zarówno online, jak i stacjonarnie" - czytamy na Twitterze klubu.
Pod postem znalazło się wiele komentarzy od fanów. Większość z nich chwali pomysł klubu na promocję wyprzedaży. "Gdyby piłkarze Wisły Płock grali na poziomie marketingu, dziennikarze rozmawialiby o tym, z kim zagrają w fazie grupowej Ligi Mistrzów", "Złoto!! Normalnie nawet jak ktoś Wiśle nie kibicuje to i tak kibicuje naszemu marketingowi!! Jesteście mistrzami!!!" - to tylko niektóre z ocen kibiców.